Promosi Ogos Shaklee 2018

Alhamdulillah dah masuk bulan Ogos. Fuh, sekejap je dah bulan 8 kan? Masuk bulan baru jangan lupa set kan azam baru, semak balik KPI kita bulan-bulan lepas macam mana tercapai ke tak?

Kakyan paling excited  bila masuk bulan baru ni, sebab Shaklee bagi tawaran promosi yang paling best! Jom kakyan kongsikan.

1. Vivix Shaklee

Promosi vivix ni paling ditunggu-tunggu oleh Vivix's Lover tau! Untuk bulan Ogos ni Shaklee offer belian 6 botol percuma 1 botol dan beli 2 botol dapat diskaun 5 peratus.

Boleh tengok testimoni vivix di link di bawah ni:

2. Alfafa Complex Shaklee

Promosi Alfafa Complex Shaklee  bulan ni sesuai untuk ibu yang nak memperbanyakkan susu dan untuk mereka yang nak kurus. Untuk pelangaan yang membuat belian Alfafa Complex size besar ataupun kecil, setiap belian 3 botol anda akan dapat harga 5 peratus diskaun!

Boleh baca kelebihan Alfafa di sini >>  Set Kurus Shaklee

3. Youth Skincare



Promosi untuk bulan ni masih Youth Skincare  yang best ni. Yang best promosi bulan Ogos ni, anda akan dapat percuma Youth Facial Cleanse & Firm Device untuk pembelian Renew and Maintain Set or Intensive Treatment and Repair Set. 

Dahlah Youth ni best! Ada berus muka ni bertambah-tambah glowing lah muka anda!

Jom baca kelebihan info Youth di bawah ni:

Youth Produk Skincare Shaklee yang Berkesan dan Selamat

4. Set Berpantang Shaklee

Istimewa untuk semua ibu yang sedang berpantang, Shaklee menawarkan promosi set berpantang Shaklee untuk bulan ni! Anda boleh dapat beg Shaklee yang menarik tu!

5. Shaklee Baby

Promo penghabisan stok habis-habisan!

Sangat jimat kalau beli bulan ni, beli 1 percuma 1. Berbaloi baloi!

Antara kandungan Shaklee Baby Set:
1. Gentle Wash
2. Massage Oil
3. Shaklee Baby Soothing Lotion

Jom tonton video ni 💃



Berminat untuk mendapatkan mana-mana produk dalam promosi Shaklee bulan Ogos ini boleh hubungi kakyan di nombor 014 622 0496. Boleh tekan terus icon di bawah ni terus direct ke nombor kakyan.




KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan

0 comments:

Post a Comment