Skincare Organik Paling Berkesan di Malaysia(2018)

Anda sedang mencari produk penjagaan muka yang organik, selamat dan berkesan? Atau anda pernah menjadi mangsa produk timbang kilo yang merosakkan wajah anda ?   

Rasanya ramai yang mengalami perkara di atas, akibat terpedaya dengan tagline Cantik dalam masa yang pantas mereka tanpa berkira mula memilih produk demikian. Walaupun perasaan ingin cantik bagi wanita itu perkara normal, tapi sikap terburu-buru dalam memilih produk amatlah patut dielakkan. Perkara asas yang perlu anda teliti sebelum memilih sesuatu produk adalah kandungan produk itu sendiri. Selamat atau tidak? Adakah produk tersebut mengandungi bahan merbahaya seperti MERKURI? PARABEN? HYDROQUINONE? ataupun SLS?
 Sekiranya bebas daripada bahan bahan tersebut, anda boleh menggunakannya.
Oleh itu, anda perlu ambil tahu;Youth Skincare Shaklee adalah produk kosmetik yang selamat dan berkesan. Ia juga 100% bebas daripada bahan kimia yang berbahaya seperti Merkuri/ Paraben / SLS. Youth Skincare sudah mula di jual di Malaysia sejak bulan Mac tahun ini. (2018). 



Apa yang best tentang Youth Skincare ni?

Rangkaian set Youth Skincare ini terdapat 6 item iaitu:

1) Luminous Gel Cleanser



Seperti set Skincare produk yang lain, item paling asas sudah tentulah pencuci muka. Pembersih muka Youth PH seimbang tanpa sabun. Ia bertindak  3 in 1  iaitu sebagai melembutkan kulit, membersihkan dan mempersiapkan kulit muka anda untuk produk Youth yang lain


2) Perfecting Skin Toner



Toner Youth bertindak untuk pengelupasan, penghidratan dan penyuburan kulit muka anda. Ia juga membebaskan kulit anda daripada sel-sel kusam dan pencemaran alam sekitar

3) Youth Activating Serum



Selepas memakai toner, sudah semestinya wajib pakai serum pula kan? Serum Shaklee penuh dengan kuasa daripada ekstrak sel Epal, Lotus Japonicus dan mengandungi Vitamin A. Sel stem epal dapat meningkatkan pengeluaran sel stem manusia, ia juga dapat melindungi sel daipada tekanan.


4) Age Defense Mineral Moisturizer SPF50


Krim pelembap ini menghasilkan perlindungan dari sinaran UVA / UVB sehingga SPF 50! Ia juga dapat melindungi kulit anda daripada pencemaran alam sekitar. Krim ini dihasilkan dari bahan semulajadi & biopolimer dari hidupan laut.

5) Advance Renewal Night Cream



Krim malam Shaklee menghidrat dan melembutkan kulit anda sehingga jauh ke dalam kulit. Ia membantu untuk proses pembaharuan kulit anda semasa anda tidur. Ia mengandungi botani proprietari yang membantu pengeluaran kolagen dan elastin untuk menjadikan kulit anda kelihatan lebih muda dan licin.

6) Radiance C + E Capsules



Antara semua item dalam produk Youth Shaklee, radiance ni yang customer paling sayang nak pakai, sebab kesannya sangat best. Kapsul ini berasaskan tumbuhan, biodegradable dan tidak menggunakan bahan pengawet. Jadi anda boleh gunakan tanpa was-was

Apa yang membezakan Youth dengan Skincare yang lain?

Youth skincare menjanjikan kulit yang cantik tapi dengan cara yang sihat. Ya, harganya agak mahal, tapi Shaklee memberi jaminan ia boleh menjadikan kulit anda kelihatan lebih muda. Dengan menggunakan teknologi yang telah di patentkan, ia mampu untuk mengaktifkan protein yang penting untuk awet muda. Protein ini berupaya untuk menjana semula sel-sel kulit untuk menghasilkan lebih banyak kolagen & elastin sekaligus membantu kulit anda bertindak lebih muda.

Selamat ke Youth Skincare ni?

Semua produk Shaklee akan menjalani kajian yang sangat terperinci, iaitu Pakar-pakar kelas dunia berkaitan dengan sesuatu permasalah akan Shaklee ambil untuk jalankan kajian tersebut. 

Salah satu cara untuk mengukut keremajaan kulit kita adalan dengan menggunakan Skin Age Index. Antara perkara yang dilakukan untuk mengukur tanda-tanda penuaan adalah : KedutanTona KulitKetegangan Kulit dan Tekstur Kulit.

Kajian yang dilakukan kepada mereka yang sebelum menggunakan Youth Shaklee dan selepas menggunakan menunjukkan:

1. 100% wanita yang menggunakan Youth Shaklee  terbukti mempunyai kulit yang lebih muda setelah melalui ujian klinikal
2. 2/3 daripada wanita yang menggunakan Youth mempunyai usia kulit 10 tahun lebih muda!

Testimoni Youth Skincare Keluaran Shaklee










Jadi tunggu apa lagi? Order sekarang. Hanya satu klik sahaja lagi.




Untuk sebarang pembelian dan konsultansi boleh hubungi saya, kakyan (Pengedar Youth Bakri Muar)  dengan cara klik di icon di bawah ni.






Atau anda boleh beli terus dari website dengan cara klik di ikon bawah ni

KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan


0 comments:

Post a Comment