Skincare Terbaik untuk Mereka yang Berumur 50 an

Masalah penuaan sangat membawa kerunsingan kepada wanita-wanita zaman sekarang, terutamanya mereka yang semakin menginjak ke usia 50 an. Kakyan ada kongsikan punca-punca penuaan di sini.

Tahukah anda? antara cara - cara berkesan untuk pulihkan penuaan pada wajah terutamanya adalah dengan menggunakan produk penjagaan wajah yang betul. Yang paling penting, jauhilah krim kilo yang banyak menghantui para wanita di Malaysia baru-baru ini.

Terdapat satu skincare yang kakyan nak cadangkan kepada anda, yang untuk memasarkan kat pasaran pun sudah mengambil masa selama 8 tahun untuk kajian sahaja. Produk ini dihasilkan oleh syarikat yang tidak asing lagi yang sangat mementingkan kesihatan pada tubuh badan tanpa merosakkan satu sel pun dengan mengambil produk mereka. Syarikat yang dimaksudkan ialah syarikat Shaklee.




Shaklee telah memperkenalkan Youth Skincare pada bulan Mac 2018. Set ini memfokuskan penjagaan kulit dan anti penuaan. 

Anggur Muskadine



Kalau anda penggemar Vivix Shaklee, pasti anda tahu salah satu kandungan vivix adalah mempunyai anggur muskadine. Anggur ni sangatlah power tau, sebab kaya dengan antioksidan untuk proses awet muda yang sangat optimum. Hingga 10 tahun lebih muda tau!

Penumbuhan Sel Baru

Youth Shaklee yang menjadikan kulit penggunanya lebih muda dari usia sebenar kerana ia menumbuhkan semula sel-sel kulit baru. Kulit juga menjadi lebih sihat apabila kita konsisten menggunakannya Youth.

Teknologi Canggih

Youth Shaklee dihasilkan oleh teknologi canggih yang dapat melambatkan penuaan kulit meresap hingga ke akar kulit.

Itulah yang menyebabkan 100% kedutan berkurang, jerawat hilang, kulit bertambah  flawless tauu...

Kakyan nak sharekan testimoni Youth Shaklee yang pasti memukau mata anda.









Promo Youth November 2018

Promosi ini dilanjutkan dari bulan Jun yang lepas tau. Yang best promosi YOUTH bulan November ini anda nanti akan mendapat PERCUMA YOUTH Carry All Travel Bag



Boleh guna beg Youth ni nanti untuk simpan skincare Youth atau alat makeup.




Bagaimana Cara Nak Order Youth?

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan set Youth hari ni, boleh terus buat pembelian Youth Secara Online di sini(KLIK)Harga satu set Youth  ialah RM1,340.00 sahajaPembayaran boleh dilakukan dengan Kad Debit atau Kad Kredit. Youth akan dihantar terus kepada anda. 

Anda boleh dapat youth dengan harga lebih jimat apabila anda mendaftar sebagai ahli Shaklee. Dapatkan keahlian Shaklee secara percuma, penghantaran postage secara percuma dan anda berpeluang untuk dapat cash rebate  pada bulan hadapan. Jimat berganda ganda kan?



Atau kalau anda ingin bertanya lebih lanjut mengenai youth boleh terus klik icon kat bawah ni. Kakyan guide dan bantu anda ye. 




KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan
]

1 comment: