Testimoni Vivix Terbaik untuk Membekalkan Tenaga Anda

Seharian berkejar ke sana-ke mari, uruskan urusan kerja urusan rumah. Tak kiralah sama ada wanita berkerja mahupun surirumah. Rata-rata memang mempunyai jadual yang padat. Yang berkerja padat dengan tugasan kerja yang berlambak. Yang surirumah pula, nak menguruskan hal-hal rumah, anak-anak kadang-kadang keletihannya itu melebihi keletihan mereka yang berkerja.

Seharian letih, malam letak kepala kat bantal. Esok bangun tidur ulangi rutin yang sama. Badan dan otak yang letih tidak dapat pulih dengan baik. Sampai bila? Itu yang kadang-kadang boleh menyebabkan seseorang deppresion. 

Apa Punca Badan Keletihan?

Punca utama badan anda mudah berasa letih adalah kerana penuaan.  Apabila usia semakin meningkat, otot-otot badan anda menjadi semakin lemah. Jantung pula semakin hilang keupayaan untuk mengepam darah dengan normal ke seluruh tubuh badan. Situasi yang berlaku ini dikenali sebagai mitokondria, iaitu kuasa besar yang terletak dalam setiap sel-sel sudah tidak mampu untuk menunaikan permintaan tenaga yang badan anda perlukan

Mitokondria berada dalam pusat sel-sel kita. Ia berfungsi untuk mengecas sel-sel badan supaya ia dapat melakukan tugas mengikut fungsi masing-masing. Apabila semakin berusia, penghasilan Mitokondria di dalam badan anda semakin berkurangan sekaligus mengakibatkan tenaga tubuh badan kurang dijana.

Seperti kolagen dalam tubuh badan manusia, semakin berkurangan apabila umur meningkat 25 tahun, sama juga seperti Mitokondria.


Atasi Keletihan Dengan Vivix Shaklee

Sepertimana anda mula mengambil kolagen untuk membantu badan supaya cukup bekalan kolagen dalam tubuh badan anda. Anda juga boleh mengambil vivix untuk membantu badan sentiasa bertenaga dan muda. Vivix membantu untuk membina semula  sel-sel dalam badan, ia juga membantu melindungi sel dalam badan daripada  radikal bebas.


Testimoni Vivix Atasi Masalah Penuaan

#1 TESTIMONI  : LEBIH BERTENAGA, SEGAR DAN BADAN SEGAR



#2 TESTIMONI  : LEBIH ENERGETIK LEPAS AMALKAN VIVIX 


#3 TESTIMONI  : BADAN SEDAP SANGAT SANGAT!



#4 TESTIMONI  : VIVIX PULIHKAN STAMINA


#5 TESTIMONI  : LEBIH CERGAS SELEPAS AMALKAN VIVIX



#6 TESTIMONI  : LEBIH BERTENAGA SELEPAS AMALKAN VIVIX

Untuk sebarang pembelian dan konsultansi boleh hubungi saya, kakyan (Pengedar Vivix Bakri Muar)  dengan cara klik di icon di bawah ni.






Atau anda boleh beli terus dari website dengan cara klik di ikon bawah ni

KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan



0 comments:

Post a Comment