Set Kurus Shaklee

Gembira bagai nak melompat-lompat, bila naik penimbang berat turun 1 kg, 1 kg je pun tapi seronoknya macam turun 10 kg.
Mana tak nya, sebelum ni diet kena ikat perut sungguh-sungguh baru turun berat badan, ni makan macam biasa tapi cuma kurangkan kuantiti je dah turun 1kg. Rasa macam fall in love  berkali kali dengan set yang kakyan consume.

Oh ye kakyan consume Set Kurus Shaklee yang basic, which is Alfafa dan Lecithin, dan oh ya ada ESP. Kakyan ambil basic set je tau, dan minggu ni memang kakyan takde masa nak buat senaman, nak jogging pun hujan je. Jadinya memang bergantung pada supplemen dan eat clean semata-mata lah. Yeahh..




Ok kali ni kakyan nak cerita mengenai set kurus shaklee yang best tu, ambil set basic pun boleh turun berat badan bayangkan kalau ambil full set, fuhh...confirm sebelum raya dah boleh tukar size yang lebih mengecik. Seronoklah nak beraya khenn..



Tadaaaa.... inilah dia Set Kurus Shaklee..


Dalam set ini, terdapat 3 step yang perlu dilalui supaya kita kurus dan sihat. Orang sekarang ni ramai nak kurus, tapi terlupa untuk selit sihat sama. Untuk Set Shaklee ni, ia lengkap untuk kurus dan sihatt



Step yang terlibat ialah 3B iaitu BAKAR, BUANG, dan BINA

1. BAKAR

Makanan berlemak memang kita suka sangat ambil kan, jadi banyak la lemak-lemak terkumpul dalam badan kalau kita tak bersenam. Rajin ke kita nak bersenam? Jadi, daripada lemak tu tersimpan dalam badan, baik kita bakor je lemak tu. Bukan bagus pun lemak tu, banyak bawak penyakit je. Jadi, inilah fungsinya kita ambil OMEGA GUARD atau LECITHIN untuk menguraikan lemak tersebut menjadi molekul yang lebih kecil supaya ia mudah disingkirkan.

2. BUANG

Bahan yang kita tak perlukan dalam usus atau badan haruslah disingkirkan supaya nutrien yang kita ambik mudah diserap. Jadi inilah fungsinya HERB-LAX atau ALFALFA untuk singkirkan toksin dan mencuci usus. Ia juga menyingkirkan lemak-lemak yang telah diuraikan.


3. BINA

Untuk kurus, penting untuk kita membina semula otot-otot supaya metabolisma badan meningkat dan tiada masalah gemuk semula lepas kurus nanti. ESP atau CINCH SHAKE adalah sumber protein terbaik untuk membina sel-sel otot kita. Nanti takdelah menggeleber je otot kita bila lemak dah disingkirkan nanti.



Apa-apa pun, supplemen apa pun yang paling penting sekali ialah jaga makan, rugi beli suplemen mahal-mahal tapi makan mentekedarah orang kampung kata. Makan gaya sihat, consume supplemen ikut cara yang betul insyaAllah apa yang kita idamkan akan dapat.


Oh ya kalau sesiapa berminat untuk cuba Set Kurus Shaklee ni boleh contact Kakyan ya!

Shaklee Independent Distributor


KakYan (1268629)
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Shaklee By Kakyan
Instagram :shakleebykakyan
Phone : 014 622 0496

0 comments:

Post a Comment