Testimoni Vivix: Tampak Muda Dengan Vivix



Wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Eh bukan perempuan je tau, lelaki sekarang pun ramai yang mula ambil tahu tentang kecantikan dan penjagaan kulit mereka. Senang cerita kecantikan ni memang sinonim dengan semua manusia. Tak cukup dengan produk untuk cantik, di pasaran sekarang terdapat banyak produk yang anti penuaan. Bermakna ramai juga yang mula risau apabila kulit mula menunjukkan unsur-unsur penuaan. 

Bagaimana Kulit boleh Menua?

Penuaan selalu disebut berdasarkan usia seseorang. Tapi tahukah anda, kulit kita pun akan mula menua dengan meningkatnya umur. Bagaimana kulit boleh menua? 

1. DNA Mula Rosak

Setiap hari tubuh badan kita mengalami kerosakan DNA, ia menjadi punca utama proses penuaan berlaku dengan kadar yang cepat.

2. Faktor Genetik

Jika dalam keluarga kita adanya mereka yang cepat nampak tua lebih dari usia, kita mempunyai risiko yang besar akan mengalami perkara yang sama

3. Toksin di Persekitaran dan Pemakanan 

Kewujudan toksin yang terdapat pada persekitaran kita seperti radikal bebas dan bahan kimia boleh menyebabkan sel-sel dalam badan kita mati lebih awal daripada masa yang sepatutnya. Ia juga cenderung mengakibatkan kulit kita nampak lebih tua daripda usia.


Cara Atasi Penuaan Dengan Mudah

Untuk memastikan tubuh kita kembali normal dan sel-sel dalam tubuh badan kita kembali sihat. Tubuh kita sangat memerlukan antikoksidan secukupnya untuk mengatasi masalah penuaan ini. Sumber pemakanan yang kaya antioksidan  boleh megembalikan antioksidan ke dalam badan kita.

Antara makanan yang mempunyai antioksidan yang terbaik adalah Anggur Muscadine. Anggur Muscadine ni mengandungi 88 kompaun antioksidan dan mengandungi Oligemeric Proanthocyanidins(OPC). OPC ini mempunyai antioksidan yang lebih kuat berbanding Vitamin C dan Vitamin E.

Anggur Muscadine ni susah untuk jumpa di Malaysia, jika ada pun harganya sangat mahal. Cara terbaik untuk dapatkan khasiat Anggur Muscadine ni adalah dengan cara mengambil Vitamin Magis yang dikeluarkan oleh Shaklee. Iaitu Vivix Shaklee




Vivix Shaklee  ni diperbuat daripada ekstrak anggur muscadine. Di dalam anggur itu juga sendiri terdapat bahan yang mampu mengubah kesan negatif radikal bebas sekaligus meningkatkan jangka hayat seseorang iaitu Resveratrol. Disebabkan itu, Shaklee menjadikan resveratrol sebagai tonik anti penuaan yang terbaik dalam bentuk Vitamin : Vivix. 

Ia telah melalui ujian klinikal dan hasilnya membuktikan ianya memperlahankan proses penuaan sel dari 4 aspek berikut:

  • Mengoptimumkan potensi sel-sel tubuh
  • Membaikpulih sel-sel tubuh
  • Mempertingkatkan tenaga-tenaga sel-sel tubuh
  • Mempertingkatkan sistem pertahanan sel-sel tubuh
Testimoni Vivix Atasi Masalah Penuaan

#1 TESTIMONI  : WAJAH TAMPAK MUDA DENGAN VIVIX
#2 TESTIMONI  : SEMAKIN BERUSIA SEMAKIN MUDA
#3 TESTIMONI  : UMUR 40 BAK 20 TAHUN
#4 TESTIMONI  : KEDUTAN DENGAN VIVIX
Untuk sebarang pembelian dan konsultansi boleh hubungi saya, kakyan (Pengedar Vivix Bakri Muar)  dengan cara klik di icon di bawah ni.






Atau anda boleh beli terus dari website dengan cara klik di ikon bawah ni

KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan


0 comments:

Post a Comment