Bekalan Vitamin Terbaik Untuk Ibu Bapa Anda

Apabila usia semakin meningkat, semakin banyak nikmat kesihatan yang merosot. Kalau bukan menghidapi penyakit 3 serangkai, mesti ada penyakit yang melibatkan sendi dan tulang yang semakin berusia. Siapa yang suka sakit kan? pastinya rungutan sering kedengaran mengadu ketidakupayaan diri tiap kali anak-anak balik ke kampung. Ya lah, kepada siapa lagi nak mengadu kan?

Rezeki dikurniakan anak-anak yang ambil berat tentang kesihatan ibubapa, dapatlah mereka merasa sedikit perubahan kesihatan yang meningkat apabila diberikan vitamin terbaik, jika tidak terpaksa menelan ubat hospital hari-hari.

Sebenarnya penting bagi anak-anak bantu meringankan kesakitan ibubapa dengan membekalkan makanan tambahan yang mampu mengurangkan rungutan daripada mulut mereka. Salah satu cara untuk kita berbakti dan berbuat baik kepada mereka ialah dengan cara memberikan vitamin terbaik tanda prihatin kita terhadap kesihatan mereka. Ramai sebenarnya ibubapa yang hanya bergantung dengan ubat hospital kerana tidak mampu untuk membeli makanan tambahan walaupun mereka tahu kebaikannya.

Antara langkah terbaik untuk anak-anak, boleh menghadiahkan vitamin Shaklee kepada ibubapa, vitamin Shaklee yang dapat membantu secara menyeluruh dan untuk semua masalah kesihatan adalah VIVIX.

Bagusnya VIVIX ni adalah kerana ia dalam bentuk minuman, jadi ibubapa tidak perlu risau untuk telan pil yang berkoyan-koyan lagi. Lagi pula ia ada kajian klinikal. Jadi ianya SELAMAT dan BERKESAN dengan izinnya InsyaAllah.

Kenapa Saya Cadangkan Vivix Untuk Ibu Ayah Anda?

  1. MUDAH DITELAN KERANA IA DIHASILKAN DALAM BENTUK CECAIR - Ibubapa kita sudah tentulah tak akan ingin telan supplemen terutamanya dalam bentuk tablet kan? Jadi Vivix sangat sesuai untuk mereka.
  2. Berfungsi sehingga ke peringkat DNA manusia. Dengan memperbaiki sel dan DNA di dalam tubuh manusia, ia berupaya mencegah banyak penyakit kronik dan kritikal. Kajian membuktikan kandungan dalam VIVIX boleh melindungi dan memperbaiki DNA sel yang setiap hari berhadapan dengan radikal bebas.
  3. MEMBANTU MEMULIHKAN SEL-SEL YANG TELAH ROSAK akibat penyakit kronik seperti kanser, sakit jantung, kencing manis, darah tinggi dan sebagainya
  4. REAKSI DAN RESPON YANG SANGAT PANTAS kerana kandungan VIVIX yang tinggi antioksidan. Vivix akan melindungi sel badan kita dari rosak dan berkarat akibat radikal bebas. Sel badan yang rosak inilah yang menyebabkan pelbagai penyakit degeneratif

Testimoni Vivix Untuk Ibubapa
#1 TESTIMONI VIVIX TURUNKAN BACAAN GULA 

#2 TESTIMONI VIVIX BANTU AYAH LEBIH BERTENAGA 

#3 TESTIMONI VIVIX BANTU HILANGKAN LELAH MAK 


#4 TESTIMONI VIVIX BANTU MAK BERHENTI MEROKOK


#5 TESTIMONI VIVIX BANTU SEMBUHKAN GOUT 
#6 TESTIMONI VIVIX BANTU MAK AYAH BERTENAGA

Jom belikan VIVIX untuk ibubapa anda.

Tahukah anda, bulan Ogos 2018 ni. Shaklee menawarkan promosi bagi Vivix Shaklee tau. Dengan pembelian 2 botol, anda berpeluang mendapat diskaun sebanyak 5%! dann dengan pembelian 6 botol, anda akan dapat 1 botol percuma! Kalau berminat boleh tekan icon di bawah ni. Kakyan akan terus beri penerangan kepada anda.






KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan



0 comments:

Post a Comment