Skincare Terbaik Bagi Wanita Yang Berumur 20-30 an (2018)

Hai semua, kalau sebelum ni kakyan ada kongsikan tentang Skincare untuk mereka yang berumur 20-an dan 50-an. Boleh baca di link bawah ni:

>>Skincare Terbaik Bagi Wanita Yang Berumur 20 an<<
>>Skincare Terbaik Bagi Wanita Yang Berumur 50 an<<

Kali ni kakyan nak kongsikan pula formula skincare terbaik untuk mereka yang berumur 30-an. Tadaaaa...


Untuk set Youth Skincare untuk mereka yang berumur 30-an, ada 5 item yang boleh membantu anda mengekalkan keanjalan kulit dan melambatkan proses penuaan. 

Iaitu Luminous Gel Oil Cleanser, Perfecting Skin Toner, Age Defense Moisturizer SPF50, Advanced Renewal Night Cream Youth dan Activating Serum




LUMINOUS GEL OIL CLEANSER
Pencuci muka yang boleh membuang kulit mati anda secara lembut kerana kandungan minyak avokado yang ada dalam pencuci ini boleh memberi kesan lebih lembut pada kulit anda


PERFECTING SKIN TONER

Toner bertindak sebagai double cleansing kerana toner Youth  juga membersihkan kulit mati pada muka anda. Ia menyejukkan muka anda dan memberikan rasa fresh.



AGE DEFENSE MOISTURIZER - SPF 50

Ia bukan bertindak sebagai pelembap sahaja, juga bertindak sebagai sunblock untuk melindungi kulit wajah anda daripada sinaran matahari


ADVANCE RENEWAL NIGHT CREAM

Memperbaiki kulit anda semasa anda sedang tidur, tekstur krim malam ini sangat lembut dan tidak melekit.


YOUTH ACTIVATING SERUM


Mempunyai bahan aktif yang membantu dalam pemulihan kulit sehingga ke tahap selular. Mengekalkan keanjalan kulit dan menampakkan kulit lebih berseri


Testimoni Youth Shaklee











Promo Youth Julai 2018

Promosi ini dilanjutkan dari bulan Jun yang lepas tau. Yang best promosi YOUTH bulan Julai ini anda nanti akan mendapat PERCUMA YOUTH Blue Shimmer Cosmetics Case!


Boleh guna beg Youth ni nanti untuk simpan skincare Youth atau alat makeup.

Promo Youth Ogos 2018

Teaser. Haa promo ogos Youth bulan depan apa ni? Nantikan ye. Best sangat Shaklee ni sebab suka bagi kejutan free gift macam ni tau. 





Jadi tunggu apa lagi? Order sekarang. Hanya satu klik sahaja lagi.




Untuk sebarang pembelian dan konsultansi boleh hubungi saya, kakyan (Pengedar Youth Bakri Muar)  dengan cara klik di icon di bawah ni.






Atau anda boleh beli terus dari website dengan cara klik di ikon bawah ni

KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan

0 comments:

Post a Comment