Perkara yang menjadi kebiasaannya terjadi kepada ibu-ibu yang sedang hamil selain alahan yang teruk adalah kekejangan kaki dan sakit sendi.

Selalunya kekejangan ni berlaku pada waktu malam ketika tidur, tapi ada juga yang kena ketika sedang kerja. Apabila dah kena kejang kaki tu, rasa kesakitan yang amat sangat, Terpaksa kejut cik abang yang punya lah syok lena kat sebelah.


MASALAH KEJANG KAKI KETIKA HAMIL

Masalah kekejangan ni berlaku selalunya bukan pada awal -awal kehamilan seperti alahan, tapi selalunya kerap berlaku pada terimester kedua dan ketiga. Punca ia berlaku adalah kerana asid yang terkumpul dalam serat otot. Otot yang selalunya menegang adalah otot pada betis. Kalau tengah kejang tu, memang sampai menangis menahan sakit.

Namun kejang kaki ni tak bawa kepada kesan yang buruk, cuma sakitnya itu akan membawa kepada hari esoknya dan mula rasa tidak selesa pada anggota tersebut.

PUNCA KEJANG KAKI KETIKA HAMIL



Salah satu punca berlakunya kejang kaki ketika hamil ni adalah disebabkan kekurangan nutrisi kalsium dan magnesium dalam darah. 

Tahukah anda? otot otot dalam badan kita ni memerlukan kalsium untuk mengecutkan otot manakala memerlukan magnesium untuk merehatkan otot. Jadi, apabila kita kekurangan dua nutrisi ini ia menyebabkan berlakunya kekejangan otot dengan lebih kerap, terutamanya ketika hamil.

Apabila kita hamil, bayi dalam kandungan kita sangat memerlukan kalsium untuk membentuk tulang dan gigi mereka, sudah tentulah tiada tempat lain mereka boleh ambil melainkan kalsium dalam badan ibu itu sendiri.

Perkara ini akan bertambah parah jika ibu tak mengamalkan susu ketika hamil. Tapi ada juga yang sudah minum susu juga masih mengalami masalah kejang kaki. Haa itu maknanya belum cukup kalsium dalam badan anda.

Terdapat kajian mennunjukkan bahawa pengambilan susu dan makanan yang kaya dengan kalsium oleh wanita dewasa tidak akan mengurangkan risiko menghidapi penyakit tulang rapuh, Hal ini kerana mungkin pengambilan susu dan makanan yang kaya kalsium tersebut tidak sepenuhnya diserap oleh tulang dalam badan kita,

Kerana itu, sangat penting untuk anda mencari makanan tambahan yang berkualiti tinggi supaya ia berkebolehan menyerap semua kalsium yang diperlukan oleh badan tanpa meninggalkan kesan yang tidak sepatutnya kepada badan anda.


OSTEMATRIX SHAKLEE PENYELESAIAN TERBAIK

Ostematrix adalah suplemen Magnesium-Kalsium yang lengkap dengan Vitamin D dan mineral mineral lain seperti  boron, mangan dan zink yang dapat membantu dalam kepadatan sel-sel tulang.



Bezanya Ostematrix dengan Suplemen kalsium yang lain adalah Ostematrix ini bukan sahaja mengandungi KALSIUM, MAGNESIUM dan VITAMIN D sahaja, tapi juga mempunyai mineral mineral lain yang dapat membantu sihat dan kuatkan lagi tulang serta otot kita.

Vitamin D pulak sangat penting untuk penyerapan kalsium. Pil kalsium yang tiada vitamin D tidak boleh diserap oleh tubuh, dan boleh tertinggal batu karang dalam ginjal atau pundi kencing! Jadi kalau anda nak amalkan makanan tambahan kalsium, pastikan ia juga turut mengandungi Magnesium dan juga Vitamin D kerana ia sangat penting untuk membantu penyerapan kalsium dalam badan kita.


TESTIMONI OSTEMATRIX


#Testimoni 1 Pregnant 3 & 4 berbeza selepas amalkan Ostematrix

#Testimoni 2 Cramp kaki telan Ostematrix terus lena sampai ke pagi


#Testimoni 3 Malam lebih lena selepas amalkan Ostematrix

#Testimoni 4 Cramp kaki tiada lagi

#Testimoni 5 Kehamilan lebih lancar dengan Ostematrix





Tahukah anda, bulan September 2018 ni. Shaklee menawarkan promosi bagi Ostematrix Shaklee tau. Dengan pembelian 3 botol, anda berpeluang mendapat diskaun sebanyak 5% Kalau berminat boleh tekan icon di bawah ni. Kakyan akan terus beri penerangan kepada anda.




KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan


Soalan yang selalu kerap Pengedar Shaklee ni dapat adalah, 

"Halal ke produk Shaklee ni? bukan produk Malaysia kan?"

Eh, makanan halal bukan ada dekat Malaysia je tau. Kesian muslim yang ada kat negara lain tau kalau ada kat Malaysia je. Alhamdulillah umat islam zaman sekarang sangat-sangat pentingkan status halal sesuatu produk sebelum mengambilnya.

STATUS HALAL SIJIL SHAKLEE

Jadi demi memuaskan hati rakyat jelata yang bertanya tentang status halal produk Shaklee, kakyan dengan berbesar hati menepek Sijil halal yang telah dikeluarkan oleh ISA iaitu badan halal antarabangsa yang telah diiktiraf JAKIM. Apa yang kakyan impress dengan produk Shaklee ni sebab ia sangat menjaga kualiti dan status halalnya, maka mereka memperbaharui sijil halal ni pada setiap tahun.




"SIJIL HALAL BUKAN DARI JAKIM, BOLEH PERCAYA KE?"

Shaklee disahkan halal oleh ISA, ISA ni adalah badan pensijilan halal yang diiktiraf oleh JAKIM. Sebab kenapa JAKIM sendiri tak keluarkan status halal untuk Shaklee adalah kerana Shaklee dibuat dan dikilangkan di USA, jadi prosedur yang mudah adalah badan pensijilan halal di sana yang membuat pemeriksaan berkala dari segi kebersihan, status halal setiap bahan mentah yang digunakan untuk menghasilkan produk Shaklee.



JAKIM ini sah di Malaysia, kuasa JAKIM pun terhad hanya dalam Malaysia sahaja, sebab itulah JAKIM mempunyai join venture  dengan badan halal luar negara yang disahkan status halalnya.


Ok dah percaya Shaklee ada sijil halal? Nak cuba produk Shaklee? Sekiranya anda berminat boleh dapatkan vitamin semulajdi Shaklee ni daripada kakyan, KLIK IKON DI BAWAH NI.






KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan

DETOX! DETOX! DETOX!


Selalu tak lalu dekat timeline socmed anda, ada detox guna air lemon lah, air serai lah, air herba lah. Perasan tak?

Apa sebenarnya detox ni? kenapa detox je dikaitkan dengan kurus? Dan betul ke detox ni boleh bantu anda kurus?


APA ITU DETOX?


Detox adalah suatu proses untuk membuang toksin daripada tubuh badan kita. Tubuh kita ni Allah cipta hebat sehinggakan ada  mekanisma tersendiri untuk mempertahankan diri sendiri, merawat diri sendiri, menyingkirkan toksin , meneutralkan radikal bebas dan sebagainya. Ia mampu berkerja sendiri tanpa bantuan makanan tambahan ataupun suplemen.

PERLU KE DETOX?


Tapi disebabkan kita hidup pada zaman sekarang yang terlalu banyak terdedah dengan pencemaran, sama ada di sekeliling kita mahupun pada makanan. Kewujudan radikal bebas menyebabkan tubuh kita jadi tak larat untuk atasi toksin yang terdapat dalam tubuh badan kita.

Dan yang paling penting, gaya pemakanan kita harini banyak yang tak seimbang, makanan segera, makanan yang diproses contohnya tidak dapat membekalkan nutrien yang sepatutnya untuk keperluan badan.

Dengan cara detox ia boleh menukar habit pemakanan kita daripada  makan makanan merapu tapi kenyang kepada makan makanan yang bernutrisi tinggi.

KEBAIKAN DETOX

  • Menurunkan berat badan
  • Mengawal selera makan
  • Mencantikkan kulit
  • Menjadikan pemikiran lebih fokus
  • Membantu melambatkan proses penuaan
  • Menjadikan tubuh lebih sihat
DETOX CARA SHAKLEE

Tahukah anda? Shaklee sendiri telah merangka satu program untuk bantu mereka yang ini memulakan langkah untuk menurunkan berat badan dengan sihat dan konsisten. Program detox ni anda memang tak patut lepaskan tau. Nak tau kenapa? Jom baca:

Program Detox Shaklee Bersifat menyeluruh.

Bestnya program detox Shaklee, bukan hanya menekankan tentang pemakanan semata-mata, atau pengambilan air detox semata-mata. Tapi program ini mementingkan 3 aspek ' Nutrisi, Pemakanan & Senaman.

Nutrisi :  

  • Pengambilan supplemen yang membantu organ untuk didetox dengan lebih efisian.
  • Untuk mendapat kesan yang lebih bagus, anda memerlukan suplemen yang berfungsi untuk membantu organ anda bekerja.
Makanan :
  • Dalam program detox Shaklee, plan pemakanan telah disediakan untuk 7 hari. Tujuan plan pemakanan ini adalah untuk membantu anda menukarkan makanan yang tidak sihat kepada yang lebih sihat.
Senaman : 
  • Setelah mendapat nutrisi yang bagus untuk organ, dan pemakanan yang sihat. Penting untuk anda mengamalkan gaya hidup sihat. Ia tak memerlukan anda untuk habiskan larian half marathon, cukup anda bersenam selama 15 minit sehari.
Set Detox Shaklee

1. Alfafa Complex


Alfafa merupakan herba yang kaya dengan pelbagai nutrisi yang boleh membantu proses detox hari, darah dan usus. Ia merupakan tumbuhan yang beralkali tinggi yang membantu menyingkirkan lemak dan kolestrol, ia juga dapat membantu masalah penghadaman.


2. Herblax




Gabungan 9 serba semulajadi; Antaranya daun Alfafa dan daun Senna. Kandungan ini membantu untuk membersihkan usus dari najis lama yang tertinggal dan membantu pergerakan semulajadi usus & melegakan sembelit.

3. DTX Complex




Campuran 6 herba yang terkenal untuk kesihatan hati, ia dapat membantu mengekalkan aliran hempedu, membina semula sel-sel hati, meningkatkan penghasilan enzim untuk proses detox hari, melindungi hari dari toksin dan merawat masalah hati.

4. Vivix


Ramuan lazat yang kaya dengan polifenol, iaitu sejenis phytokimia berasaskan dari tumbuhan yang membantu menjaga kepentingan sel anda. Vivix dihasilkan dari campuran botanic Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberry Eropah dan Lobak ungu. Campuran proprietari kami adalah berasaskan anggur muscadine menggunakan proses ekstrak yang berpaten.

Set Detox Shaklee ini pasti dapat membantu organ-organ detoks anda melakukan proses detoks dengan lebih baik, ia sekaligus memudahkan proses penurunan berat badan.


TESTIMONI 
. 








 Jadi tunggu apa lagi? Order sekarang. Hanya satu klik sahaja lagi.





KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan

Kulit kering dan kusam banyak dihadapi oleh manusia, tak kira lah lelaki atau wanita. Tapi sudah tentu kerisauan tentang masalah ini lebih dialami oleh para wanita. Masalah kulit kusam ini terjadi terutamanya bagi mereka yang kerap terdedah dengan aktiviti luar, terdedah dengan sinaran matahari, debu dan pencemaran selama berjam-jam setiap hari. 


Tahukah anda? kulit adalah lapisan utama dari sistem imun yang melindungi tubuh badan anda daripada kuman seperti virus dan bakteria. Seperti organ lain pada tubuh badan anda, sudah semestinya kulit juga boleh menjadi sihat ataupun sakit bergantung pada ia mendapat nutrisi yang baik ataupun kekurangan nutrisi.

Jika ia kekurangan nutrisi, masalah-masalah lain seperti kusam berjerawat, berjerawat pasir, kulit kering dan banyak lagi.

Nutrisi untuk kulit boleh ditambah bergantung pada pemakanan seharian anda, namun ada juga pemakanan yang boleh menyebabkan kulit menjadi teruk, kacang contohnya. Pengambilan makanan tambahan dapat membantu menambahkan nutrisi pada kulit muka kita. Jika kulit kita kekurangan vitamin, ia boleh mengurangkan kekuatan kulit untuk melambatkan proses penuaan. 

VITAMIN SHAKLEE YANG BOLEH MENGATASI MASALAH KULIT KERING DAN KUSAM

1. Vitamin B-Complex




Kekurangan vitamin B-Complex boleh menyebabkan kulit wajah menjadi kusam dan nampak tidak bermaya. Tahukah anda?  Vitamin B terdapat bermacam jenis dan pelbagai fungsi yang dapat membantu kulit anda untuk menjadi lebih sihat. Antara fungsi-fungsi vitamin B adalah:

  • Vitamin B5 dapat membantu mengurangkan masalah jerawat dengan cara ia bertindak memecahkan triglidrid dan kolesterol.
  • Vitamin B5 juga dapat membantu meningkatkan peredaran darah yang menyebabkan kulit menjadi lebih sihat.
  • Vitamin B5 dapat mengurangkan tekanan yang mana tekanan menjadi punca jerawat timbul.
  • Vitamin B12  dapat membantu mengaturkan pengeluaran dan lokasi pigmen kulit yang berfungsi untuk mengelakkan hiperpigmentasi iaitu warna kulit tidak sekata.
  • Vitamin B3 & B5 membantu mengekalkan kelembapan kulit dan melambatkan proses penuaan kulit
Maka, pengambilan Vitamin B-Complex dapat mengurangkan masalah jerawat dengan meningkatkan peredaran darah, metabolisme dan pencernaan

Cadangan Pengambilan: (120 Tablet)

2. Sustained Release Vita C



Vitamin C bukan sahaja bagus untuk imun tubuh badan anda, ia juga mempunyai sifat antioksidan dan berfungsi untuk membentuk kolagen. Antara fungsi lain vitamin C adalah:

  • Pengambilan Vitamin C setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan melindungi kulit dari rosak akibat terdedah kepada cahaya matahari
  • Dapat merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah bercampur dengan otot, gusi, tisu dan rangka 
  • Mempunyai antioksida yang melambatkan kerosakan kulit akibat radikal-radikal bebas yang boleh merosakkan kolagen.
  • Mengurangkan kemerahan pada jerawat
Cadangan Pengambilan: (180 Tablet)

3. Vitamin E



Vitamin E berfungsi untuk:
  • Ia merupakan antioksida yang kuat yang dapat mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas
  • Melambatkan proses penuaan  seterusnya dapat mengurangkan kedutan dan garis halus
  • Membantu memudarkan parut jerawat dan dapat mengecutkan jerawat
  • Melambatkan pembentukan melanin iaitu pigmen kulit yang boleh menyebabkan timbulnya jeragat

Vitamin E Shaklee diperbuat daipada minyak kacang soya yang mengandungi 8 jenis vitamin E, ia juga mengandungi 10 mg SELENIUM semulajadi yang membantu tubuh badan menyerap vitamin E dengan lebih baik.

Cadangan Pengambilan: (120 Tablet)

4. ESP Shaklee


Protein sangat penting untuk mereka yang nak kan kulit cantik dan pigmen kulit sekata. Pengambilan protein yang cukup dapat membantu membina sel badan yang sihat sekaligus dapat mebantu mencerahkan kulit. Salah satu punca jeragat dan parut yang susah hilang adalah kekurangan protein untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang membentuk parut itu. Antara kesan pengambilan ESP untuk kulit adalah:

  • Mengembalikan keserian kulit dan kepejalan otot
  • Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut dan lain-lain yang mana pengambilan secara kerap dapat membantu untuk awet muda
  • Memperbaiki sel yang rosak dan membina sel yang baru
  • Membantu mengurangkan parut 
Cadangan Pengambilan: (850 gm)

5. Shaklee Collagen Powder




Collagen powder Shaklee mengandungi 4000 mg ekstrak Kolagen RSS( Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada sisik ikan merah. Ia mempunyai molukel yang amat ringan yang menyebabkan ia mudah diserap oleh lapisan kulit.  Antara fungsi Collagen Powder Shaklee ialah:

  • Mengembalikan keanjalan semulajadi kulit, ia dapat membantu meningkatkan ketegangan kulit.
  • Mengurangkan garis halus dan kedutan, ia juga dapat mengecilkan liang pori.
  • Menjadikan kulit wajah lebih lembap dan kurangkan rasa kering dan wajah yang menggelupas
                    Jadi tunggu apa lagi? Order sekarang. Hanya satu klik sahaja lagi.





KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan


Kalau anda rajin membaca, banyak sangat ditulis kebaikan vivix sebagai ikhtiar untuk mengatasi penyakit buah pinggang. Ramai juga yang bertanya, bagaimana vivix bertindak sebagai nutrisi yang mampu membantu buah pinggang untuk berkerja.

Jom kakyan kongsikan jawapan berkenaan pertanyaan tersebut!

TAHUKAH ANDA?

Dalam vivix terdapat satu bahan iaitu Resveratrol yang merupakan sejenis antioksida-polifenol yang terdapat dalam tumbuhan, buah-buahan, bijian dan kekacang. Kulit anggur merah mengandungi kandungan resveratrol yang paling tinggi, Ia bertindak sebagai 'Sistem Imunisasi' untuk melindungi sel-sel daripada jangkitan virus dan bakteria.

BAGAIMANA RESVERASTROL MEMBANTU PESAKIT BUAH PINGGANG

Resverastrol ini membantu pesakit buah pinggang melalui 6 cara iaitu:


  • Mengurangkan penggumpalan platlet dalam buah pinggang.
  • Meningkatkan dan memelihara struktur dan bentuk buah pinggang 
  • Mempunyai antioksidan yang tinggi yang dapat mengurangkan tekanan oksidatif pada sel-sel nephron buah pinggang sekaligus mengurangkan kerosakan yang lebih teruk pada buah pinggang
  • Membantu mengembangkan salur darah pada buah pinggang pesakit
  • Mengurangkan kematian sel saraf buah pinggang
TESTIMONI VIVIX ATASI MASALAH BUAH PINGGANG


#1 TESTIMONI MASALAH BUAH PINGGANG MAKIN BAIK

#2 TESTIMONI DIALISIS DIBATALKAN

#3 TESTIMONI BUAH PINGGANG SEMAKIN NORMAL

#4 TESTIMONI BACAAN DIALISI TURUN

#5 TESTIMONI BUAH PINGGANG ROSAK SUDAH KEMBALI PULIH

#6 TESTIMONI BEBAS DARI MASALAH BUAH PINGGANG BOCOR

#7 TESTIMONI MASALAH BUAH PINGGANG MAK DAH STABIL

#7 TESTIMONI PENYAKIT BUAH PINGGANG KRONIK

#8 TESTIMONI CREATININE LEVEL TURUN

Tahukah anda, bulan Ogos 2018 ni. Shaklee menawarkan promosi bagi Vivix Shaklee tau. Dengan pembelian 2 botol, anda berpeluang mendapat diskaun sebanyak 5%! dann dengan pembelian 6 botol, anda akan dapat 1 botol percuma! Kalau berminat boleh tekan icon di bawah ni. Kakyan akan terus beri penerangan kepada anda.




KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan

Otak, saraf tulang belakang dan saraf adalah tiga bahagian pada tubuh badan yang membentuk sistem saraf manusia. Dengan fungsi ketiga-tiga sistem ini membolehkan untuk mereka mengawal semua fungsi dalam tubuh badan manusia. Antaranya:


  • Pertumbuhan dan perkembangan otak
  • Deria dalam tubuh badan
  • Fikiran dan emosi
  • Proses pembelajaran dan memori ingatan
  • Pergerakan, keseimbangan badan dan koordinasi badan
  • Pernafasan dan degupan jantung
  • Suhu tubuh badan

Apabila terjadi gangguan pada sebahagian sistem saraf manusia, maka penghidapnya akan merasa kesukaran untuk bergerak, bercakap, mengunyah dan bernafas sekalipun. Penghidap juga mengalami gangguan pada memori ingatan atau pun deria tubuh badan. Kebanyakan orang tidak tahu pun mereka sebenarnya sedang mengalami kerosakan saraf. Apabila masalah ini tidak dirawat dengan segera, ia akan menyebabkan masalah yang lagi teruk dan mengganggu aktiviti kehidupan seharian.


Tanda Penyakit Saraf

Rasa sakit merupakan satu amaran, contohnya apabila tangan anda terlalu dekat dengan dapur memasak, saraf akan menghantar isyarat sakit ke tak dan secara spontan anda akan tarik tangan anda sebelum ia membakar tangan anda. Tetapi jika anda mengalami kerosakan saraf, sistem tersebut tidak berfungsi, ia berkemungkinan menghantar isyarat yang salah maka menyebabkan anda sering merasa sakit tanpa sebab. Ia juga berkemungkinan untuk saraf tidak menghantar isyarat sakit, maka anda tidak akan berasa sakit walaupun terdapat kecederaan.

Antara tanda-tanda yang dialami oleh mereka yang menghidapi penyakit saraf adalah:

  • Ketidakupayaan untuk rasa sakit dada, serangan jantung
  • Kuat berpeluh walaupun tidak melakukan apa-apa aktiviti
  • Ringan kepala
  • Mata dan mulut kering
  • Sembelit
  • Badan menjadi terlalu sensitif
  • Merasa kebas di kaki dan jari tangan
  • Rasa lemah otot
  • Hilang keseimbangan badan
Punca Kerosakan dan Sakit Saraf


1. PENYAKIT AUTOIMUN:  Penyakit autoimun seperti Sclerosis, Guillain-Barre boleh mennyebabkan sakit pada saraf dan kerosakan saraf

2. KANSER : Kanser juga boleh mengakibatkan penyakit saraf, beberapa jenis kanser boleh menyebabkan badan kekurangan nutrisi, sekaligus memberi kesan kepada fungsi saraf. Selain itu, semasa rawatan kanser seperti kimoterapi dan radiasi juga boleh menyebabkan berlaku kerosakan pada saraf mengikut ketahanan badan pesakit.

3. DIABETES : Hampir 70% penghidap diabetes mengalami kerosakan saraf. Neuropati diabetes adalah komplikasi yang serius yang boleh menjejaskan ketiga-tiga  jenis neuron. 

4. KESAN SAMPINGAN UBAT : Pelbagai bahan-bahan yang diambil ke dalam badan  yang mempunyai keupayaan menyebabkan kerosakan pada saraf. Ia termasuklah ubat-ubatan seperti beberapa kimoterpai kanser ataupun ubat-ubatan tertentu yang digunakan untuk merawat HIV

5. KEKURANGAN NUTRISI : Kekurangan nutrisi tertentu, termasuk vitamin B6 dan B12, boleh menghasilkan gejala kerosakan pada saraf, termasuk rasa lemah atau keradangan. 


Cara Rawatan Penyakit Saraf

Dalam sesetenga situasi, penyakit saraf tidak boleh sembuh dengan sepenuhnya. Tapi beberapa rawatan dapat membantu mengurangkan kesan-kesan pada tubuh badan. Sangat penting untuk anda merujuk kepada doktor jika menghidapi penyakit saraf ini. Dengan itu, mungkin doktor dapat bantu pulihkan beberapa kesan yang minimum.

Antara rawatan yang dinasihatkan kepada pesakit adalah:
  • Mengawal paras gula dalam darah untuk pesakit diabetes
  • Menukar ubatan lain sekiranya ia menyebabkan kerosakan saraf
  • Fizikal terapi atau pembedahan untuk menangani trauma ke atas saraf
  • Menyelesaikan masalah kekurangan nutrisi
Rawatan alternatif juga boleh membantu, sebagai contoh, kajian menunjukkan bahawa akupuntur boleh bantu legakan kesakitan saraf. Namun, dalam beberapa kes pengambilan makanan tambahan boleh membantu untuk mengatasi masalah sakit saraf.

Makanan Tambahan untuk Pesakit Saraf

Vivix Shaklee mengandungi resveratrol dan polifenol yang kaya dengan antioksidan yang mana dapat membantu melindungi sel saraf dari kerosakan akibat radikal bebas. Ia juga dapat membantu memperbaiki sel-sel yang rosak




"Ayah alhamdulillah seminggu jer amalkn vivix tuh kaki dye dah xkebas dan mlm2 pom xcramp..kalau dulu nak berdiri lama pom xbole kak.tp skang bole berdiri lama nak p masjid nk solat jemaah pom ayah kata kaki dye bole tahan brdiri lama.." -Ain-

Ayah Ain ada masalah sakit urat saraf kaki, sampai tak boleh jalan. Dah on treatment dan ada sedikit perubahan. Ayah Ain dah cuba macam-macam produk untuk bantu dalam proses rehabilitasi tapi masih begitu. Dan 2 minggu lepas, Ain setuju untuk order sebotol Vivix untuk percubaan.






Tahukah anda, bulan Ogos 2018 ni. Shaklee menawarkan promosi bagi Vivix Shaklee tau. Dengan pembelian 2 botol, anda berpeluang mendapat diskaun sebanyak 5%! dann dengan pembelian 6 botol, anda akan dapat 1 botol percuma! Kalau berminat boleh tekan icon di bawah ni. Kakyan akan terus beri penerangan kepada anda.



KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan