Trusted Pengedar Shaklee Sah Bakri Muar(2018)

Selamat datang ke kedai Vitamin Kurus Muar, kakyan merupakan pengedar Shaklee Sah Bakri Muar yang boleh anda percayai.




Bagaimana Kakyan Kenal Shaklee?

Kakyan mula mengetahui tentang Shaklee masa tu belajar di Melaka. Kawan kakyan promote kat kakyan beritahu produk Shaklee boleh bantu untuk kurus. Zaman tu kakyan memang obses sangat nak kuruskan badan. Kakyan pun beli, tapi setakat atas tangan macam tu. Dengan takde consultant, dan tak tahu pun siapa SID nya tu. Dah sebulan consume tu, tengok pada diri sendiri takde apa-apa perubahan, padahal masa tu tak jaga makan semua pun. Terus stop ambil Shaklee. 
Lepas habis belajar, kakyan kenal mami Shaklee kakyan ni lah, bila dah friend kat facebook tu tertarik semula dengan Shaklee. Contact dia nak consume juga Shaklee. Percubaan kali ke 2. Lama juga kakyan consume Shaklee dengan mami ni tapi ikut sempat lah, kalau tak ingat tak makan. Dengan mami, memang dia consult cara ambil, step kalau nak kurus kena buat apa semua. Tapi kakyan tak jaga makan time tu, consume just untuk kekalkan berat badan je. Kakyan dah daftar ahli masa tu, tapi untuk makan diri sendiri je lah.



Jatuh Hati dengan Bisnes Shaklee






Lepastu masa awal bulan Mac 2018, mami ni ajak lah kakyan temankan dia pergi program kat KL, pakej jadi driver lah. Kakyan pun on je, tengok mami coaching anak-anak dia, dan petang tu kitorang pergi Master Celebration Shaklee. Boleh baca di sini. Masa tu kakyan mula tertarik nak join Shaklee. Esoknya selepas majlis tu, kakyan terus approach mami untuk start berbisnes dengan Shaklee. Jadi begitulah perjalanan kakyan start dengan shaklee.
Apa yang best tentang bisnes Shaklee ni, banyak sangat kelas online yang boleh kita join dan tambah ilmu melalui pelbagai medium. Mentor-mentor langsung tak kedekut ilmu untuk kongsikan dengan kita. Secara offline pun banyak kelas-kelas yang dapat kita join, antara program Shaklee  yang kakyan join, program Team Building Stargazer, boleh baca di sini. Dan kelas blog dengan Neni Chalo.

Kenapa Anda perlu pilih Kakyan sebagai Pengedar Shaklee Anda?


Jom tonton video ini






Kakyan akan bantu anda tanpa had masa, mengenai bisnes Shaklee itu sendiri ataupun mengenai vitamin Shaklee. 
Istimewa untuk anda yang ingin turunkan berat badan, kakyan akan bantu dengan menyediakan meal plan dan cara exercise yang betul supaya anda dapat mencapai target anda. 
Oh ya, kakyan boleh COD area Muar, Batu Pahat, Tangkak dan Bukit Gambir, untuk postage seluruh Malaysia kakyan boleh postkan.

Cara Mudah untuk Dapatkan Vitamin Anda
Untuk mendapatkan vitamin Shaklee, anda boleh klik icon dibawah, dan anda akan dapat konsultansi exlusive daripada kakyan.





KakYan (1268629)
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Shaklee By Kakyan
Instagram :shakleebykakyan
Phone : 014 622 0496

0 comments:

Post a Comment