Pengedar Vivix Shaklee, Bakri Muar (2018)

Pengedar Vivix Bakri, Muar


Hai, kakyan pengedar Vivix Shaklee di Bakri Muar, juga boleh cash-on-delivery ke kawasan sekita seperti Bukit Gambir, Parit Sulong. Anda boleh buat pembelian terus dari kakyan, kakyan akan bantu berikan consultancy cara pemakanan yang sesuai bergantung pada jenis penyakit anda.

Apa itu Vivix Shaklee?


Vivix Shaklee merupakan vitamin keluaran Shaklee yang dicipta dalam bentuk minuman. Ia mengandungi campuran tumbuhan botani yang mengandungi pekatan anti oksidan yang sangat tinggi yang diekstrak daripada Anggur Muscadine, Elderberi Eropah, Polygonum Cuspidatum dan Lobak Ungu.


Bahan paling asas untuk menghasilkan Vivix Shaklee adalah Anggur Muscadine kerana ia merupakan buah-buahan yang susah di temui dan mempunyai daya tahan yang kuar. Ia juga mengandungi kandungan polifenol yang lengkap berbanding anggur-anggur lain. Selain itu, anggur Muscadine juga mempunyai kepekatan asid ellagic yang tinggi serta kandungan ellagitanin yang baik, apabila ia digabungkan dengan polifenol, ia mampu menghasilkan kuasa antioksidan 10 kali ganda lebih baik.


Selain tu, Vivix juga diekstrak dari Anggur Muscadine melalui proses pengisian sejuk, yang mana kulaiti dan keaslian anggur tu masih sama untuk mengekalkan polifenol bioaktif tanpa bahan perasa tambahan.

Apa itu Resveratol?

Resveratol merupakan sejenis Antioksida yang terdapat dalam buah anggur. Anti Oksida sangat penting untuk mengelakkan sel badan dipengaruhi radikal bebas. Radikal bebas merupakan atom yang tak stabil disebabkan persekitaran seperti pencemaran, sinaran uv dan pembakaran lemak dalam badan. Ianya boleh menyebabkan pelbagai penyakit yang serius, seperti kanser dan sakit jantung. Anggur Muscadine merupakan buah anggur yang mempunyai resveratol yang paling tinggi berbanding anggur lain. 




Fungsi Utama Vivix Shaklee.

Tahukah anda setiap sel dalam badan kita akan berganti? Ada yang setiap 30 hari dan ada yang mencapai temph 60 hari rutin penggantian itu. Ia adalah proses yang normal untuk badan kita. Proses penggantian sel akan terganggu jika DNA kita mengalami kerosakan akibat radikal bebas. Sel baru yang ganti mungkin tidak sempurna akibat kerosakan tersebut, maka ia  menyebabkan proses penuaan dengan cepat.

Vivix Shaklee berfungsi untuk memperbaiki sel DNA badan kita. Jadi ia sangat sesuai diambil untuk membantu pemulihan penyakit kanser dan mengembalikan sel  yang kuat dan sihat. 

Mitochondria merupakan penjana tenaga di dalam sel, jika fungsi mitochondria ini menurun, tenaga di dalam sel juga akan menurun.  Jika tenaga dalam sel menurun, ia tidak akan mempunyai tenaga untuk melawan penyakit ataupun melakukan aktiviti yang asas ia patut lakukan. Fungsi Vivix untuk menggalakkan pembentukan tenaga baru mitochondria juga akan membantu meningkatkan  tenaga di dalam sel. Ia akan memberi kesan yang lebih efisyen untuk berfungsi kepada otak, sistem kardiovaskulat, imun dan juga sendi.

Protein AGE adalah bendasing yang terhasil akibat lebihan gula dan protein dalam badan kita. Pengumpulan protein  AGE yang belebihan boleh menyebabkan berlakunya kerosakan sel dan mempengaruhi kekuatan dan jangka hayatnya. Vivix mampu untuk melambatkan pembentukan protein AGE ni dengan ramuan resveratolnya.


Kelebihan Vivix Shaklee

Vivix Shaklee telah banyak memberi kesan positif kepada sesiapa yang mengamalkannya, ia memberi manfaat pada kesihatan antaranya:

  • Menggalakkan penuaan yang lebih sihat, awet muda dan anti penuaan. 
  • Membantu mengelakkan kanser dengan cara memberi tenaga untuk melawan kanser, ia juga membantutkan sel kanser dari terus merebak
  • Menurunkan risiko sakit jantung dengan melindungi jantung dan menggalakkan jantung bekerja dengan lebih efisyien
  • Mengurangkan komplikasi akibat kencing manis dan diabetes
  • Melambatkan simptom alzheimer
  • Mmebantu mempercepatkan pemulihan penyakit strok dan angin ahmar.
  • Meningkatkan kekuatan sistem imun
  • Membantu menurunkan berat badan dan detox dengan lebih berkesan

TESTIMONI VIVIX SHAKLEE
Jadi tunggu apa lagi? Order sekarang. Hanya satu klik sahaja lagi.



Untuk sebarang pembelian dan konsultansi boleh hubungi saya, kakyan (Pengedar Vivix Bakri Muar)  dengan cara klik di icon di bawah ni.






Atau anda boleh beli terus dari website dengan cara klik di ikon bawah ni

KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan




0 comments:

Post a Comment