Daftar Keahlian Shaklee dengan Cara yang Mudah!

"Taknak daftar jadi ahli Shaklee? boleh beli vitamin dengan harga yang lebih murah"
"Taknak lah buat masa sekarang."
"Eh, dapat harga lebih murah tau. Awak jadi ahli je, tak perlu berbisnes pun"
"Oh, boleh eh? ok boleh lah kak"




Haaa.. ni antara perbualan kakyan dengan customer kakyan, tapi inilah hakikatnya ramai yang beranggapan kalau daftar ahli Shaklee mesti kena buat bisnes Shaklee. Boleh je kalau nak daftar ahli untuk makan sendiri je tauu..


Cara Daftar Ahli Shaklee


Terdapat dua cara untuk jadi ahli Shaklee iaitu:


1) Daftar ahli dengan Harga serendah RM65 sahaja!


atau cara ke dua


2) Jadi ahli Shaklee dengan percuma dengan pembelian RM800 ke atas. Anda boleh terus beli dengan harga ahli. Best ke best?


Tahukah anda? yuran untuk menjadi ahli shaklee adalah serendah RM79.50 sahaja! Murah kan?



Apa yang bestnya jadi ahli Shaklee?


Terdapat dua jenis ahli yang terdapat dalam Shaklee itu sendiri, iaitu Ahli Untuk Makan Sendiri dan Ahli Untuk Buat Bisnes.



Ahli untuk Makan Sendiri:


Kelebihan untuk mereka adalah :


1) Boleh membeli vitamin Shaklee dengan harga ahli yang jimat berganda-ganda.


2) Boleh dapat duit tepi sambil beri kesihatan terbaik untuk tubuh badan.


3) Boleh membeli vitamin secara atas talian sahaja tak perlu pergi ke kedai, barang terus sampai depan rumah anda!


Ahli untuk Buat Bisnes:


Untuk kelebihan mereka yang buat bisnes dengan Shaklee, ada lebih banyak kelebihan, makan sendiri pon dapat, yang lain lain pon dapat.

1) Untung runcit:


Setiap vitamin yang anda jual, akan dijual dengan harga retail, jadi kita akan dapat untung kerana kita membeli dari Shaklee dengan menggunakan harga ahli. Oleh itu, kepada yang nak buat bisnes, anda dilarang sama sekali untuk menjual kepada pelanggan menggunakan harga ahli.

2) Bonus


Bonus Shaklee dikira melalui UV kita sepanjang bulan. Semakin tinggi UV, semakin tinggi bonus anda. Belian setiap bulan melebihi 150 UV, anda layak mendapat bonus. Semakin kuat anda usaha untuk dapatkan jualan, semakin berkepok kepok bonus anda. 


3) Car Bonus


Apabila UV anda sudah tinggi dan naik rank menjadi Supervisor, anda berpeluang untuk mendapat Car Bonus yang Shaklee tawarkan. Program Car Bonus Shaklee bukan bermaksud beri anda kereta, tapi Shaklee akan beri anda bonus berbentuk duit untuk anda beli kereta idaman anda. Jika anda belum mahu beli kereta, anda boleh simpan duit tersebut untuk keperluan lain pula. Best kan?


4) Incentive Trip


Pernah tak anda bayangkan pergi bercuti dengan penginapan hotel 7 bintang tapi  secara percuma! Yup, dengan Shaklee anda akan berpeluang untuk bercuti dengan percutian mewah tanpa mengeluarkan duit walau satu sen. Yang bestnya, setiap trip, Shaklee akan beri kejutan dengan perkara-perkara yang best setiap tahun.




Haa, excited kan baca kelebihan jadi ahli Shaklee ni. Bayar yuran keahlian sekali seumur hidup, tapi dapat semua kelebihan ini.



"Apa beza daftar shaklee bawah awak? sama je kan dengan SID lain?"


Haa, jom kakyan kongsikan kelebihan yang anda boleh dapat dengan mendaftar ahli Shaklee bawah team #awakeenlegacy yang  dipantau penuh oleh kakyan.




1. Kakyan akan bantu anda untuk setup blog, bermula dari bawah. Juga akan bantu melalui kelas-kelas asas mengenai Shaklee dan produk sehingga anda boleh bergerak sendiri.


2. Dapat bersama dalam group Facebook di dalam kumpulan di bawah leader yang hebat iaitu Harlina Chalo(Stargazer), Ainul Malik ( Smartlicious Family) dan Master Lyna Noh (ireach family)

Group bawah Neni Lin Chalo


Group bawah Ainul Malik





Group di bawah Master Lyna Noh yang hebat

3. Anda akan dimasukkan di dalam group Telegram yang dibekalkan dengan poster-poster produk dan testimoni untuk memudahkan anda berkongsi info-info.




4. Anda akan berpeluang menyertai kelas-kelas percuma berkenaan marketing, kebaikan produk dan kelas-kelas basic oleh leader-leader hebat yang eksklusif.


5. Kelas Coaching secara offline oleh kakyan sendiri dan dari leader leader Shaklee yang hebat.
 Team building Stargazer 
 Team building Stargazer 
 Kelas Blog
Coaching offline

Masih berminat untuk jadi ahli Shaklee bawah team #awakeenlegacy?



Dah tak sabar nak mendaftar ahli Shaklee? Anda boleh klik di bawah ni, kakyan akan terus contact anda untuk urusan pendaftaran


atau nak borak-borak dengan kakyan dulu pon boleh, tekan je icon ni. 





KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Pengedar Shaklee Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan

Phone : 014 622 0496





0 comments:

Post a Comment