Kelebihan Cash Bonus Shaklee Yang Meletop!

Apabila sebut tentang Shaklee, sudah semestinya apa yang terbayang dalam fikiran orang-orang kebiasaan ni adalah jual Supplemen kesihatan semata-mata. Mungkin ramai yang tidak tahu, bonus seorang SID Shaklee boleh mencecah sehingga 6 angka sebulan, dan ada juga yang mencecah 7 angka sebulan!

Setiap SID berkelayakan untuk mendapat bonus sebanyak yang mungkin, dengan syarat mereka haruslah berusaha keras untuk menjual vitamin Shaklee yang evergreen supaya boleh consistent dengan angka yang sama setiap bulan.

Bonus dalam Shaklee ada banyak jenis, dan setiap jenis tu memang menjadi idaman setiap SID, sebab tawaran Shaklee tiada dalam bisnes lain. Keuntungan kepada pengedar sah Shaklee berganda-ganda. Di Shaklee terdapat 3 bonus iaitu digelar 3C: Cash, Car, Covention

CASH BONUS

Untuk entri kali ini, kakYan akan fokus untuk kongsikan tentang Cash Bonus. Ok Cash Bonus Shaklee terbahagi kepada dua iaitu untung runcit dan untung bonus daripada point yang terkumpul setiap bulan (UV Point).

Untung runcit ialah untung yang anda dapat daripada jualan vitamin Shaklee. Seorang SID akan membeli produk dengan Harga Ahli dan akan menjual dengan Harga Runcit yang telah Shaklee tetapkan dan anda akan dapat Untung Runcit dari perbezaan harga tersebut.

Seterusnya mengenai untung bonus melalui point UV terbahagi kepada beberapa cara:

1. Personal Bonus melalui jualan sendiri


2. Net Personal Bonus : bonus daripada jualan downline


3. Leadership Bonus daripada jualan 1st - 6th  downline 


4. Coordinator Special Incentive


5. Key Coordinator Special Incentive
6. Master Coordinator Special Incentive

Menarik bukan Cash Bonus  yang Shaklee offer? Kita makan, kita jual, kita dapat bonus.

Bagaimana untuk mulakan bisnes Shaklee?

Anda boleh mulakan langkah pertama anda untuk join bisnes Shaklee dengan daftar sebagai ahli terlebih dahulu. Anda boleh tekan link ni ---> untuk baca lebih lanjut >>Cara- cara Untuk Daftar Ahli Bisnes Shaklee<<

Ataupun anda, boleh klik icon di bawah untuk sembang-sembang dulu dengan kakyan sebelum daftar ahli.





KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Pengedar Shaklee Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan

0 comments:

Post a Comment