Tawaran Bonus Yang Hebat Bagi Pengedar Sah Shaklee!

Ramai orang memandang remeh dengan bisnes Shaklee ni. 

"Jual supplemen je, boleh pergi jauh ke?"

Haa itulah silapnya orang Malaysia ni, suka buat kesimpulan tanpa siasat terlebih dahulu. Ok kali ni kakYan nak kongsikan tentang 3C dalam Shaklee. Setiap pengedar Shaklee memang mengejar 3C ni, setiap orang berhak dapat. Tanpa prejudis. Cumanya, adalah syarat. Syaratnya setiap pengedar tu kena usaha keras lah. 3C tu tak akan datang bergolek. 


Apalah 3C yang kakYan dok ulang-ulang je ni kan? ok 3C yang kakYan bagitahu ni adalah Cash, Car Bonus & Convention Bonus. Ok meh kakYan ulas satu demi satu. 


1) Cash Bonus

Tahukah anda, dengan belian vitamin Shaklee dengan serendah 150 UV setiap bulan dah melayakkan anda untuk dapat bonus untuk bulan tersebut. Bukan khusus untuk mereka yang berbisnes je tau, tapi untuk yang makan sendiri pun boleh dapat tau bonus tu. Bayangkan anda beli vitamin untuk jaga kesihatan anda dan family anda, tapi tengah bulan, duit masuk dalam Bank. Seronok kan? Semakin tinggi UV anda beli untuk bulan tu, semakin tinggi bonus yang anda dapat.

Alang-alang makan sendiri tapi dapat bonus, lebih baik kita usaha lebih sikit untuk dapat kan 4 angka pula kan bonus dalam bisnes Shaklee. Kita boleh sihat, dan dapat bantu orang lain untuk sihat jugak. Yeay

Untuk lebih jelas, kakYan masukkan kiraan bonus Shaklee mengikut kategori. 





2) Car Bonus

Dah melangkah ke dalam bisnes Shaklee? Lepas anda dapat 4 angka semestinya anda akan push diri anda untuk naik rank daripada Pengedar Shaklee biasa kepada level Supervisor. Selepas anda naik rank menjadi Supervisor, satu lagi peluang yang best terbuka depan mata anda. Iaitu untuk dapat Car Bonus pula. Eh seronok lah kan, kita pakai kereta, tapi Shaklee yang bayarkan.



Ok dalam Shaklee ni ada 2 jenis program Car Bonus, iaitu program 3 bulan dan program 4 bulan.Ok anda boleh rujuk pada gambar kat bawah ni.


Jadi secara senang nak fahamnya, untuk dapat Car Bonus anda perlu efektif dalam buat sale setiap bulan dan ada peningkatan setiap bulan tu. Sale ni bukan sale anda seorang tau, tapi sale group anda. Sebab itu lah pentingnya untuk anda bina group bisnes anda sendiri, supaya sale setiap bulan akan jadi besar, makanya lagi mudah untuk anda dapat Car Bonus ni kan?

3) Convention Bonus

Apabila sebut tentang convention Bonus, apa yang terbayang di fikiran Pengedar Shaklee sudah semestinya HOLIDAY! Dalam Shaklee ni bonus untuk trip ada 2 jenis, iaitu Regional Trip : iaitu bercuti di negara jiran serantau dan International Trip: Negara yang Shaklee pilih. Cara untuk tahu anda layak atau tidak ke trip mewah Shaklee ni adalah berdasarkan Conference Point yang pengedar Shaklee akan kumpul dalam setiap Cycle Shaklee (April -Mac). 

"Trip ini untuk diri sendiri je ke? Keluarga?"

Eh boleh kalau anda nak bawa keluarga anda, tapi anda kena menggandakan Conference Point anda, supaya anda layak untuk dapat tiket lebih dari satu. Perkara yang anda tak akan menyesal pergi ke Trip Shaklee ni sebab layanan Shaklee pada anda memang terbaik, serba serbi mewah. Memang akan jadi kenangan terindah lah untuk anda.

 International Trip 2018

Regional Trip 2018

Event Shaklee

Selain bonus Shaklee yang meletup letup tu, Shaklee juga selalu adakan event-event yang wajib anda sebagai pengedar Sah Shaklee pergi tau. Iaitu National Conference yang diadakan setiap tahun di Malaysia dan Bussiness Leader National Conference yang diadakan 2 tahun sekali di US.



Seronok kan baca tawaran yang Shaklee berikan? Hanya dengan RM65 ringgit, anda berhak dapat semua bonus yang kakYan terangkan kat atas. Fuhh..

Dah tak sabar nak mendaftar ahli Shaklee? Anda boleh klik di bawah ni, kakyan akan terus contact anda untuk urusan pendaftaran


Ataupun anda, boleh klik icon di bawah untuk sembang-sembang dulu dengan kakyan sebelum daftar ahli.







                                                        KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Pengedar Shaklee Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan

0 comments:

Post a Comment