Kelebihan Car Bonus Shaklee Yang Wajib Dikejar!

Teruja tak setelah bertahun-tahun poster kereta idaman tertampal di dinding bilik. Tiba-tiba sampai satu masa kita berada di dalam kereta tersebut, dan tertera nama kita di geran kereta. Teruja tak? 


Percayalah, inilah rata-rata perasaan SID Shaklee yang berjaya dapat Car Bonus dari Shaklee. Kalau selama ini, diintai-intai dari jauh, selepas dapat car bonus, ia berjaya dimiliki akhirnya.



Antara bonus yang terdapat dalam Shaklee, salah satunya adalah Car Bonus yang ditawarkan kepada pengedar Shaklee yang berkelayakan. Ia juga sebagai tanda penghargaan Shaklee kepada Leader Shaklee yang berjaya mendapat jualan yang tinggi dan consistent.

Apa yang best tentang Car Bonus  Shaklee ni?

Specialnya car bonus Shaklee ni sebab diberikan dalam bentuk wang tunai. Kenapa? Sebab setiap orang mempunyai kereta idaman yang berbeza, dengan memberikan bonus dalam bentuk wang, pengedar Shaklee bebas membeli Kereta idaman mereka menggunakan bonus yang Shaklee berikan. Kelebihan juga buat mereka yang belum berhajat untuk membeli kereta, bonus tersebut boleh disalurkan untuk keperluan lain yang lebih penting.



Setiap bulan, jumlah car bonus yang diterima oleh leader shaklee yang berkelayakan tidak akan sama bergantung pada performance group sale mereka. Jumlah minimum untuk Car Bonus adalah sebanyak RM500, dan yang paling best, Car Bonus ni tiada maximum limit! Bermakna, anda buat sale banyak-banyak, car bonus anda pun akan mencanak naik, boleh menjejak sehingga 100k sebulan. Ia semua bergantung pada kerja keras anda. 


Kereta Idaman KakYan

Jika sebelum ni ramai yang berkata, "Berangan lah selagi mana boleh berangan, kerana berangan itu percuma". Ya, berangan itu percuma, tapi mereka yang berjaya menjadikan angan angan mereka itu nyata bakal meningkatkan darjat anda setangga dari mereka yang masih terhanyut dalam angan-angan. 

Inilah kereta idaman kakyan, kalau sebelum ni jalan masih samar-sammar untuk memiliki kereta ini, tapi dengan Shaklee, angan-angan itu semakin jelas. Bukan sekadar omong kosong. 


Anda bagaimana? apakah kereta idaman anda? Jom bertindak sekarang untuk jadikan kereta idaman anda itu cantik diparkir di garaj kereta anda. Mulakan langkah pertama dengan mendaftar di bawah team awakeen legacy. Dah tak sabar nak mendaftar ahli Shaklee? Anda boleh klik di bawah ni, kakyan akan terus contact anda untuk urusan pendaftaran

Ataupun anda, boleh klik icon di bawah untuk sembang-sembang dulu dengan kakyan sebelum daftar ahli.







                                                        KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Pengedar Shaklee Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan

2 comments: