Cara Mengatasi Selulit dengan Berkesan

Belek-belek badan, saat ternampak selulit stress terus datang. Wanita mana yang sukakan selulit ni kan, rasa cacat pemandangan. Dalam artikel yang lepas kakyan ada kongsikan tentang selulit yang perlu anda tahu. 


Untuk artikel kali ini kakyan nak kongsikan tentang cara untuk hilangkan selulit dengan cepat dan selamat. Tahukah anda, vitamin Shaklee juga bantu untuk menghilangkan selulit dengan mudah. Jom kakyan kongsikan.


ESP Shaklee


Protein sangat diperlukan oleh badan untuk memperbaiki tisu yang rosak dan membina tisu yang baru. Setiap satu sel dalam badan anda memerlukan protein untuk mengekalkan keberadaannya. Protein juga adalah bahan utama yang boleh menggantikan sel yang sudah lama atau sel yang dah mati.

Apabila anda mengambil protein, semasa proses pencernaan ia akan memecahkan ia  menjadi bentuk asid amino yang mengalir melalui darah dan dibawa ke seluruh badan. Sel badan anda akan memilih asid amino yang diperlukan mengikut fungsi berikut iaitu untuk membina tisu baru badan, untuk antibodi, hormon, enzim dan sel-sel darah.

Kandungan protein yang terbaik dalam ESP dapat membantu membina sel kulit yang baru dengan lebih cantik dan gebu. Ia boleh menggantikan sel kulit yang telah mati.


Testimoni ESP hilangkan Selulit






Pastikan anda kurangkan pengambilan kafein kerana ia boleh menyebabkan badan mudah untuk dehidrasi yang boleh menyebabkan air berkurangan dalam badan. Pastikan juga bekalan zink di dalam badan mencukupi kerana jika kurang ia akan membantu untuk terhasilnya selulit.






Jadi tunggu apa lagi? Order sekarang. Hanya satu klik sahaja lagi.

Klik ikon di bawah ni untuk order
👇👇👇




KakYan (1268629)
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Shaklee By Kakyan
Instagram :shakleebykakyan

Phone : 014 622 0496




0 comments:

Post a Comment