Bonus Trip Shaklee Yang Mewah dan Percuma!

Siapa yang tak suka bercuti? tambah lagi percuma pula tu kan? Convention Bonus Shaklee memang bonus yang ditunggu-tunggu oleh semua SID Shaklee yang berkelayakan. Ye lah, siapa yang tak excited kan nak pergi trip Shaklee yang sangat mewah tanpa keluarkan duit walau sesen pun.

Ok dalam Shaklee, para SID yang berkelayakan berpeluang untuk mendapat Convention Bonus yang Shaklee tawarkan. Convention Bonus ni terdapat dua, iaitu Regional Trip dan International Trip.



Bagaimana Nak Tahu Layak atau Tak ke Trip Shaklee ni?

Setiap SID akan mengumpul point selama satu cycle  iaitu 12 bulan, jika point yang dikumpul mencapai point minimum yang Shaklee sudah tetapkan untuk mendapat status layak ke trip Shaklee. Anda akan dapat jemputan pada awal cycle seterusnya. Segala-galanya Shaklee sediakan, cuma sediakan badan dan luggage jee.


Regional Trip Shaklee

Untuk regional trip  ni, Shaklee akan bawa SID bercuti di negara-negara yang berdekatan dengan Malaysia.

Untuk Trip tahun 2018 ni, Shaklee akan bawa SID yang berkelayakan ke Bangkok. Jom layan video kat bawah ni



International Trip

Untuk International Trip pula, adalah trip untuk bercuti ke luar negara. Setiap tahun, tempat percutian yang ditawarkan Shaklee berbeza tapi yang penting semua tempat tersebut best best semuanya. Kalau tahun yang lepas-lepas, Shaklee pernah bawa ke Italy, California, Us dan Jepun.  

International Trip yang Shaklee tawarkan Trip Umrah dan Ziarah tau untuk SID Shaklee yang beragama islam. Jadi kalau anda berkelayakan untuk join International Trip, anda boleh pilih, sama ada nak join Trip Umrah ataupun Trip ke Negara Lain. Semua terletak di tangan anda.

Untuk trip kali ini, Shaklee membawa mereka yang berkelayakan ke Mediterranean Cruise selama 8 hari 7 malam merentasi 3 negara iaitu Spain, France, Italy. Kakyan excited nak kongsikan dengan anda semua video kat bawah ni. Jom layan.




Convention Bonus Cycle 2018/2019?

Untuk cycle baru yang bermula pada bulan April 2018,  Shaklee nak bawa anda semua ke destinasi yang lagi best iaitu:

International Trip : Umrah atau US (Las Vegas dan San Francisco)




Regional Trip       : Phuket




Apa yang best International Trip Cycle 2018/2019 ni sebab anda dapat pergi ke Home Office Shaklee yang terletak di US. Kakyan memang teringin sangat nak pergi Home Office Shaklee ni sebab ia office yang mesra alam pertama diiktiraf di dunia! Produk mesra alam, office pun mesra alam. Wahh..




Jom Kejar Convention Bonus Shaklee!

Seronok kan baca bonus yang Shaklee offer? Anda juga berpeluang untuk dapat menyertai trip mewah yang Shaklee sediakan. Langkah pertama sudah semestinya kena daftar sebagai Pengedar Shaklee yang sah dulu.


Dah tak sabar nak mendaftar ahli Shaklee? Anda boleh klik di bawah ni, kakyan akan terus contact anda untuk urusan pendaftaran


Ataupun anda, boleh klik icon di bawah untuk sembang-sembang dulu dengan kakyan sebelum daftar ahli.






KakYan (1268629)
Pengedar Shaklee, Bakri Muar
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Pengedar Shaklee Bakri Muar
Instagram :shakleebykakyan

0 comments:

Post a Comment