Cara Hilangkan Jerawat di Dahi dengan Pantas dan Selamat

Kakyan ada kongsikan mengenai cara atasi jerawat di dahi dengan cara semulajadi di sini. Setuju tak jerawat mula naik seketul je kita mula lah gelabah. Mula buat macam-macam cara untuk kecutkan jerawat tu. 

Harini kakyan nak kongsikan satu cara magis untuk hilangkan jerawat dengan cara pantas dan selamat. Caranya adalah dengan mengamalkan Vitamin C. Umum tahu vitamin C kebanyakannya datang daripada buah-buahan. Vitamin C sangat bagus kerana merupakan antioksidan yang terbaik untuk menentang radikal bebas yang berpunca dari persekitaran yang tidak sihat. 


Di pasaran sekarang mempunyai banyak sangat pilihan suppelemen Vitamin C, tapi anda kena bijak memilih. Pilihlah Vitamin C yang boleh beri banyak kesan yang terbaik untuk badan  anda. Antara Vitamin C yang kak yan nak syorkan pada anda adalah Vitamin C Shaklee. 




Kebaikan Vitamin C Shaklee

Vitamin C Shaklee bukan macam Vitamin C biasa, sebabnya ia menggunakan formula Sustained Release, bermakna ia menjalankan formula perlepasan secara perlahan-lahan setiap 1 jam ke dalam darah. Vitamin C Shaklee ni mempunyai banyak kesan yang best-best. Antaranya:

  • Membantu penghasilan collagen dalam tubuh badan
  • Mengurangkan kesan sunburn. 
  • Membantu melindungi dari masalah jerawat degil
  • Menjadikan tona kulit lebih sekata.
  • Mencerahkan kulit semulajadi
  • Mengatasi masalah jerawat pasir dan nasi
  • Kulit lebih glowing 

Apa yang spesial tentang vitamin C ni, anda bukan boleh makan sahaja tablet tu. Anda boleh buat masker hanya dengan menggunakan  tablet Vitamin C!



Cuma hancurkan 1 tablet  vitamin C, dan letakkan sedikit air. Boleh terus tepek kat muka, kesannya dapat kecutkan jerawat, dan kulit wajah lebih lembut dan licin dengan penggunaan konsisten


Testimoni Sustained Release Vita C Plus







Oh ya, vitamin C Shaklee ni tengah promotion tau bulan ni, beli 3 botol boleh dapat diskaun 10%. Sangat jimat dan berbaloi-baloi, dapat harga lebih murah dari harga tiada GST. Nak grab?




Jadi tunggu apa lagi? Order sekarang. Hanya satu klik sahaja lagi.

Klik ikon di bawah ni untuk order
👇👇👇




KakYan (1268629)
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Shaklee By Kakyan
Instagram :shakleebykakyan

Phone : 014 622 0496



0 comments:

Post a Comment