Soya Terbaik untuk Memecahkan Lemak dengan Pantas


Berkata tentang soya, ramai yang mengakui kebaikan soya pada tubuh badan. Antara soya yang terbaik untuk orang yang berdiet adalah soya lecithin. Dalam Shaklee sendiri, terdapat produk Lecithin Shaklee yang famous kerana dapat membantu menguraikan lemak dalam badan kita dengan lebih berkesan.

Lecithin bukan sahaja berfungsi untuk memecahkan lemak sahaja. Tapi banyak lagi fungsi-fungsi yang terdapat dalam lecithin. Secara basic, lemak yang sudah dipecahkan oleh lecithin akan menjadi lebih kecil dan boleh bertukar menjadi tenaga. Ia juga boleh menyingkirkan lemak dari dinding membran dan terapung dalam darah.


Keistimewaan Lecithin Shaklee

Lecithin ni diekstrak daripada kacang soya yang organik yang mana setiap kapsul mengandungi 518 mg Lecithin soya termasuk 80 mg kolin dan 48 mg inositol.

Lecithin Shaklee boleh membantu mengemulsi lemak seterusnya membakar lemak dengan lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang sesuai. Ya, anda masih perlu bersenam. Kurus tanpa bersenam sama macam cantik tanpa pakai skincare. Eheh. 

Lecithin juga dapat menggalakkan peredaran darah dan menghalang arterioklerosis untuk membantu perbaiki tekanan darah tinggi dalam tubuh manusia. 

Ia juga sangat diperlukan untuk menghasilkan bahan kimia untuk memecahkan molekul lemak kepada asid lemak dan glycerol yang lebih bermanfaat untuk badan manusia. Lecithin juga merupakan pelembut najis yang berkesan yang dapat membantu melembapkan usus dan meleraikan toksin dalam usus badan kita. Sebab tu lah lecithin penting untuk anda yang nk kurus!


Siapa yang perlukan lecithin?

  • Lelaki dan perempuan yang ingin kuruskan badan
  • Pelajar untuk membantu fungsi otak
  • Orang yang nak kawal kolestrol
  • Orang yang ingin jaga kesihatan


Testimoni Lecithin Shaklee







Jadi tunggu apa lagi? Order sekarang. Hanya satu klik sahaja lagi.

Klik ikon di bawah ni untuk order
👇👇👇




KakYan (1268629)
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Shaklee By Kakyan
Instagram :shakleebykakyan

Phone : 014 622 0496


0 comments:

Post a Comment