Cara Pengambilan Vitamin Kurus yang Betul


Pengambilan vitamin untuk badan kita mempunyai cara pemakanan yang berlainan mengikut masalah yang kita hadapi. Sebab itulah pentingnya untuk membeli vitamin Shaklee terutamanya daripada Pengedar Shaklee yang Sah dan mendapat consultant secara direct. 

Ada beberapa pengamal Shaklee yang baru nak cuba consume vitamin ni memilih cara untuk membeli produk Shaklee daripada aplikasi niaga online yang terdapat di Malaysia sekarang ni, contohnya di Lazada ataupun Shoppe. Ya, vitamin-vitamin ni ada dijual di platform-platform itu, malah dijual dengan harga jauh lebih murah. Tapi bagaimana anda boleh jamin vitamin tersebut masih berkualiti? Tahukah anda, cara penyimpanan vitamin yang salah boleh menjejaskan kebaikan pada setiap vitamin. 


Penting untuk anda membeli produk Shaklee daripada pengedar yang Sah, ia bukan sahaja dapat membantu anda untuk mendapatkan khidmat mengenai vitamin tersebut, tapi yang lebih penting, vitamin tersebut disimpan dengan cara penyimpanan yang betul dan dijamin selamat. Ada satu kes, customer whatsapp pengedar Shaklee sebab sebelum ni dia beli Vivix daripada aplikasi online dan dapat vitamin itu mempunyai rasa seperti sirap walhal Vivix mempunyai rasa yang masam sebab diperbuat daripada Anggur Muscadine. Perkara inilah yang menggusarkan pengedar Shaklee sebab pertamanya rugi duit sebab tersalah beli produk, dan yang paling penting takut memberi kesan yang buruk pada tubuh badan kita.


Ok untuk artikel kali ni, kakyan nak kongsikan tentang cara untuk makan vitamin kurus Shaklee dengan cara yang betul.  Cara yang kakyan kongsikan ini adalah untuk mereka yang tiada masalah penyakit lain, untuk mereka yang mempunyai history sakit sebelum ini, boleh contact kakyan terus untuk mendapatkan consultant cara pengambilan yang betul.

SET KURUS SHAKLEE

Dalam set kurus Shaklee mempunyai 6 jenis vitamin iaitu vitamin Omega Guard, Lecithin, Alfafa Complex, Herb Lax, ESP Soy Protein dan Cinch Shake Mix.

Omega Guard dan Lecithin bertindak sebagai agen membakar.
Alfafa Complex dan Herb Lax sebagai agen mendetox.
ESP dan Cinch Shake Mix sebagai agen membina.

OMEGA GUARD




Untuk omega guard waktu sesuai untuk anda mengambilnya adalah pada waktu pagi selepas sarapan. Anda boleh ambil 3 biji setiap hari.


LECITHIN 



Bagi yang baru pertama kali nak mula seeloknya dimulakan dengan dos yang sedikit dahulu, iaitu 2-4 biji sehari. 2 biji sebelum sarapan dan 2 biji sebelum makan malam. Apabila badan anda dah serasi boleh tambahkan dos jadi 3 biji sebelum sarapan dan 3 biji sebelum makan malam.


ALFAFA COMPLEX



Maksimum pengambilan Alfafa adalah 10 biji sehari, cara pengambilan yang betul adalah 5 biji selepas sarapan dan 5 biji sebelum tidur. Sebagai permulaan, seeloknya diambil dengan dos yang sedikit dahulu

HERB LAX




Untuk tujuan kuruskan berat badan, dos terbaik adalah dengan mengambil 4 biji setiap 2 hari. Ia akan bertindak setelah 6 hingga ke 12 jam diambil. Herb Lax adalah 'julap' Shaklee, ia akan membersihkan usus anda selepas pengambilan, jadi seeloknya elakkan mengambil ia jika terdapat hari yang penting keesokan harinya. 

ESP




Cara pengambilan ESP Shaklee adalah 1 sudu 3x sehari, ataupun ambil sekali je waktu sarapan dengan dos 3 sudu. Ia akan membekalkan anda kenyang berpanjangan dan membantu membekalkan protein pada badan anda. Anda juga boleh bancuh ia bersaa buah-buahan seperti mangga, buah naga ataupun pisang.

CINCH SHAKE MIX


Untuk mendapatkan berat badan yang ideal, cara terbaik adalah dengan bancuh 2 sudu cinch setiap hari, sama juga macam ESP, anda boleh bancuh dengan buah-buahan kegemaran anda. 




Jadi tunggu apa lagi? Order sekarang. Hanya satu klik sahaja lagi.

Klik ikon di bawah ni untuk order
👇👇👇




KakYan (1268629)
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Shaklee By Kakyan
Instagram :shakleebykakyan

Phone : 014 622 0496

0 comments:

Post a Comment