Tips Kurus dan Kekalkan Otot dengan Mudah

Pernah dengar tak badan mula menggelebeh apabila badan kita mula menyusut? Ramai yang terlupa tentang fakta tersebut, tapi mula tersedar apabila badan kian menyusut. Sewaktu berdiet kita akan kehilangan lemak dan otot kita, apabila otot mula hilang, kita akan kehilangan keupayaan untuk membakar lemak dan ia menjejaskan metabolisme badan membuatkan ia menjadi rendah. Apabila kita berhenti berdiet, kita tidak boleh membakar kalori seperti kita lakukan sebelum ni. ini akan menyebabkan berat badan bertambah kembali.


Cara untuk menyelesaikan permasalahan ini adalah dengan mengamalkan Cinch Shake Mix Shaklee.

Apa kepentingan Cinch ni?

Cinch Shake mengandungi 24 gram protein , 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6g serat larut. Protein ni sangatlah penting untuk proses membina otot badan kita. Jika otot kita tidak musnah, ia dapat menaikkan kadar metabolisme dan juga membakar kalori dengan lebih pantas. Makanan yang tinggi protein juga dapat memberikan rasa kenyang yang lebih lama sekaligus dapat mengawal nafsu makan kita supaya tidak makan dalam kuantiti yang banyak.

4 Sebab Anda Wajib Pilih Cinch Shake Dalam Program Diet Anda

1. Ianya menggunakan formula menggunakan leucine iaitu asid amino yang penting untuk mempercepatkan pembakaran kalori dan lemak dalam masa yang sama masih mengekalkan otot badan.

2. Dengan bantuan leucine, pengekalan otot badan boleh mengekalkan kadar metabolisme badan. Dan membantu mengekalkan penurunan berat badan, supaya apabila anda berhenti berdiet badan tidak naik semula.

3. Cinch juga kaya dengan protein dan boleh dibancuh dengan susu sebagai pengganti makanan. Anda boleh mengekalkan rasa kenyang dengan baik apabila mengambil cinch pada waktu sarapan dan malam contohnya.

4. Cinch membantu memejalkan tubuh badan dengan baiknya. Tiada istilah menggelebeh selepas kurus. 

Cinch Shake Mix di pasaran Malaysia mempunyai 3 perisa iaitu, Vanila, Chocolate dan Cafe Latte. Anda boleh pilih mengikut citarasa anda. Walaupun Cafe Latte mempunyai kafein, tetapi kandungannya kurang 1mg dalam setiap hidangan.

Tahukah anda? Pada bulan Jun 2018 ini, Shaklee menawarkan promotion Cinch Shake Mix dengan pembelian 2 canister Cinch ni, anda dapat diskaun sebanyak 10%! Sangat sesuai untuk anda grab supaya dapat kurus dan cantik sebelum raya.

Jom kakyan kongsikan testimoni Cinch Shake Mix Shaklee ni.









Jadi tunggu apa lagi? Order sekarang. Hanya satu klik sahaja lagi.

Klik ikon di bawah ni untuk order
👇👇👇




KakYan (1268629)
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Shaklee By Kakyan
Instagram :shakleebykakyan

Phone : 014 622 0496

0 comments:

Post a Comment