The truth of me!

Hai hai lah readers! apakah perasaan aku sekarang? ok jangan tanye...insyaAllah ok dah...now bukan nak cerite pasal hal-hal dalaman..tapi tapi pasal bende lain ok!

mengapakah tajuk post aku kali ni macam aneh aneh je? sebab sebab..entahla aku rase agak ramai orang yang salah faham dengan diri aku..kadang-kadang aku rasa macam "eh bukan2...ko salah anggap dengan aku ni.."
tapi tak mampu aku nak menerangkan kepada semua warga-warga dunia pasal the truth of me...

first sekali aku di cop sebagai garang! oh no, aku tak garang la wahai rakan-rakan sekalian...tak caye tanye yana dengan zira...tak ade ape pon nak digarangkan...maybe sebab nada aku bercakap tu agak keras..mereka mereka memanipulasikan otak mereka dengan menganggap aku seorang yang garang! grr...anda silap ye.. aku memang dilahirkan dari keturunan yang mempunyai suare yang agak 'beldek' bak kata orang jawa..kalau korang pergi rumah aku..kompem korang akan cakap satu family aku garang..bwahaha

seterusnya, orang cakap aku suka marah...actually zira dengan yana dah masuk dah dengan aku..kitorang dah biase dah..hakikatnye kitorang tengah berlawak, tapi muke static je serius...and orang-orang sekeliling akan ingat kitorang tengah marah..padahal kitorang tengah bergurau je tau...tak de maknenye nak marah tak tentu hala kann..

Aku tak tahu lah kalau orang -orang sekeliling cop aku ni sombong ke kan..sebab aku ni  jenis susah sikit nak mesra dengan orang...tapi aku terima je sesiapa yang nak mesra-mesra dengan aku..haha..for those yang kenal aku, and pernah bercakap dengan aku..diorang tahu lah aku macam mana..jangan tengok dari jauh je dah pandai2 nak buat kesimpulan sendiri ok!

Rasanya sampai situ je kot cerita aku..malas nak taip panjang2, kang cakap aku puji diri sendiri pulak kan?
ni baru balik dari perjumpaan part 1...woot~ woot~~ tadi aku rase aku agak talkative jugak lah..tapi berjaya kah aku mengubah diri aku menjadi lebih cepat mesra dengan orang lain..insyaAllah aku akan terus mencube!!

until then see ya next post ye!

with love,yantie

0 comments:

Post a Comment