I Love Chooo!

Alhamdulillah selesai menunaikan terawih hari yang ke-5...tadi orang kat PI agak kurang lah dari semalam... and bersyukur lah makanan hari ni cukup untuk semua..=)

Ok bukan tu yang aku nak cerita tapi....



















Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........



Love this picture! tadi lah masa QMT, aku dengan Zira duduk sebelah Haikal and Dura..then then ternampak camera Instax Haikal..then Zira terus je.."Ti, jom ambil gambar " then aku pun ok je lah..sebab memang dah lama nak gambar guna kamera ni..INSTANT lagi pun kan..

then terhasil lah gambar ni...suke suke suke..Love you Zira! hope our friendship ni bukan setakat dekat SEGAMAT je...tapi until ke Jannah insyaAllah...

EMMM...Tadi ada seorang kawan cakap.."Rajin ek kau pergi Terawih..sebelum-sebelum ni tak nampak batang hidung PI pon..."

Ehem...aku budak baru belajar, tak payah lah nak dibandingkan dulu dan sekarang ok..memang lah secara luarannya, cara aku bercakap still kasar and kepala aku still masuk air lagi..Em bila lah aku nak jadik seorang yang lemah lembut ni? *wondering...insyaAllah after getting married! >_<...berangan sungguh...haha..

But aku still mempersiapkan diri menjadi hamba yang mulia di mataNya...insyaAllah...

Tu je kot nak update, next tomorrow straight test sampai sabtu....tapi tak tau nak study ape dulu..boleh tak?ihiks..haha...ok la until then see ya next post!

with love,Yantie
Salam

0 comments:

Post a Comment