Done with it!


Fuuu fuu fuuu....alhamdulillah lega sudah speaking test for MUET tadi.. bersyukur sangat-sangat sebab dipermudahkan urusan aku tadi...kelancaran bercakap tak seteruk masa practice, level of question tak sesusah mase practice...thanks god...seriously masa kat bilik quarantine tu sangat-sangat la DUGUN-DUGUN...tetibe sakit perut lah...habis semua jenis zikir aku baca..at last masuk bilik examination tu kurang sikit tahap kenebesan nye..

Aku satu group dengan zira...Yeah...satu lagi advantage untuk aku..dapat tajuk pasal improvement in educational in Malaysia...And aku sebagai candidate D, dapat point loan and scolaraship have been provided...entah la bagi aku senang la...syukran...tapi ketaq jugak la lutut tadi..ngeh ngeh ngeh...

tu je la nak update..until then thanks for reading!

with love, yantie

0 comments:

Post a Comment