Perjuangan masih panjang..=)

Alhamdulillah dah masuk 3 Ramadhan...bersyukur sebab masih berpeluang mengerjakan puasa hari ini...
Alhamdulillah sebab selamat sampai ke Segamat, lepas berbuka tadi bertolak dari Muar...and dalam pukul 10 jugak sampai kolej, mana taknya, singgah sana, singgah sini...Mohamad Nor's family kan? ihiks...

Maka esok bermula lah aku menunaikan fardu puasa dekat U ni...memang lah sem sem lepas dah pernah puasa dekat U..tapi sem ni kan lain sikit...risau sebenarnya kalau tak dapat buat terawih..at least terawih sendiri-sendiri pun dah puas hati, ye lah kalau fikirkan assignment dengan quiz..semua orang boleh gunakan alasan tu untuk tak beribadah kan...kuatkan iman aku ya Allah

hmmm..lepas ni dah tak boleh balik dah...MUNGKIN, ye lah sebab minggu ni je ada 2 TEST, ada MUET  lagi(gerunnn), pastu next weekend dengar-dengar ceritanya ada test Java..dah tak boleh balik lagi..then next next weekend nak pergi JAYBEE pulak untuk bissness for ENT group aku...so ceritenya balik 16 August je la....pastu RAYE!!haha...jauh sangat dah ni fikirannya..padahal puasa tak sampai seminggu lagi..ish3

Actually aku sangat-sangat bersyukur sebab segala urusan aku dipermudahkan olehNya, alhamdulillah... cuma mungkin ada sikit-sikit dugaan yang aku terima..tapi aku bersyukur atas dugaan tu , sebab setiap orang yang terima dugaan akan terhapus dosa-dosa kecilnya..am i right?..so setiap kali dapat nikmat dan dugaan haruslah bersyukur kan...sebab Allah know the best...^^

Em em em..tu je kot nak update untuk kali ni...actually i'm already miss Anje! comel sangat tau die tu...macam baby pun ada tau...sangat sangat sangat sangat comel...i love you Anje! but Oncit and Ucuk tetap aku sayang...rindu mereka mereka...="(...



so, see ya until next post ye!

with love, Yantie
Salam

0 comments:

Post a Comment