1 done, another 2

Akhir akhir ni aku sangat-sangat busy, tak tahu lah apa yang buat aku rasa busy sangat..ye lah dengan quiz nye, test DE yang kononnya ada and bila aku dah study penat-penat, last-last cancel pulak...

Ni aku baru lepas habis test QMT, alhamdulillah aku dapat jawab..tapi tak tau lah betul ke tak...hope betul lah semua...hope je lah...ihiks...lepas ni aku dah boleh fokus pada muet aku iaitu pada esok hari..cewah betapa skemanye ayat aku...dan benda yang aku paling benci hari sabtu kena bangun pukul 8.00! dang...Esok reading test start pukul 8, then writing and listening sampai lah pukul 12.30 kot...lepas tu dah boleh qada' tido dah..^^

Then nanti aku kena fokus pada individual assignment PARADIGM pulak...serious macam tak siap lagi je assignment aku ni...yang paling buat aku agak pelik dan curious lah...markah untuk assignment ni just 4% tapi punyelah banyak benda yang kena ada dalam program c++&pascal aku ni..pastu markah presentation lagi..tak tahu lah encik malik nak selit celah mane...aku punya c++ program pon baru 60% yang dah siap kot, tapi tak convert ke pascal lagi...fuuuu

Hari ni dah masuk 7 Ramadhan....rasa sekejap je dah 7 dah...saddest story adalah semalam aku tak dapat pergi terawih...sebab sebab sebab ada kelas malam..memang setiap hari khamis aku tak dapat pergi terawih...pastu pikir-pikir nak buat sendiri kat bilik...tapi semalam study QMT sampai pukul 4++ terus tak sempat..dengan sahurnya tak terbangun aku...rugi rugi rugi... T.T...hari ni insyaAllah pergi...lepas tu balik terawih terus nak study MUET...banyak kot nak kena cover..dah lah aku lemah bab write mengwrite ni..semoga Allah permudahkan urusan aku....=)

Supposedly next week aku nak pergi JB for ent project..tapi minggu depan jugak encik Malik buat pc maintanence...and aku sudah diarahkan untuk jadik ajk!

nampak tak kuasa veto encik malik kat situ..haha...tapi aku xkesah pun, nama pun exco kan...dah biase dah...haha...cepat je aku rasa minggu ni berlalu...lagi dua minggu raya! esaited mak..ihiks..

ok lah until then see ya next post!

with love,Yantie
Salam


1 comment:

  1. blurp blurp blurppp!! eh tersesat kat sini plak...eh akk sorang lagi ea? hahaha...booooooooooooooooooooooooooooooooooooooo booooooooooooooo booooooooooooooooooooooo! ok puas! bye!

    ReplyDelete