Siapa saya?

Assalamualaikum w.b t untuk semua pengunjung Kakyancakapcakap.blogspot.com dari seluruh pelusuk dunia tidak kira di mana anda berada 🙂 ( Hotline Pengedar Shaklee 2018 : 014-6220496 atau direct Whatsapp  www.wasap.my/60146220496 )

Jutaan terima kasih kepada anda semua 🙂 🙂 🙂 Pelayaran anda di Kakyancakapcakap.blogspot.com memberi impak besar kepada kami untuk terus berkongsi info-info terkini berkaitan kesihatan dan produk Shaklee dalam membantu mengoptimumkan kesihatan anda.    


Saya Aznayanti lebih mesra dipanggil kakyan,  berumur 26 tahun pada 2018 dan seorang Pembantu Tadbir di sebuah Sekolah Swasta di sekitar Johor. Kakyan berasal dari Negeri Sembilan, dibesarkan di Johor, bersekolah di Johor juga  dan melanjutkan pengajian tinggi di UiTM Segamat dan Uitm Melaka, dalam bidang  Sains Komputer dan Matematik
Kakyan mula mengetahui tentang Shaklee masa tu belajar di Melaka. Kawan kakyan promote kat kakyan beritahu produk Shaklee boleh bantu untuk kurus. Zaman tu kakyan memang obses sangat nak kuruskan badan. Kakyan pun beli, tapi setakat atas tangan macam tu. Dengan takde consultant, dan tak tahu pun siapa SID nya tu. Dah sebulan consume tu, tengok pada diri sendiri takde apa-apa perubahan, padahal masa tu tak jaga makan semua pun. Terus stop ambil Shaklee. 

Lepas habis belajar, kakyan kenal mami Shaklee kakyan ni lah, bila dah friend kat facebook tu tertarik semula dengan Shaklee. Contact dia nak consume juga Shaklee. Percubaan kali ke 2. Lama juga kakyan consume Shaklee dengan mami ni tapi ikut sempat lah, kalau tak ingat tak makan. Dengan mami, memang dia consult cara ambil, step kalau nak kurus kena buat apa semua. Tapi kakyan tak jaga makan time tu, consume just untuk kekalkan berat badan je. Kakyan dah daftar ahli masa tu, tapi untuk makan diri sendiri je lah.


Lepastu masa awal bulan Mac 2018, mami ni ajak lah kakyan temankan dia pergi program kat KL, pakej jadi driver lah. Kakyan pun on je, tengok mami coaching anak-anak dia, dan petang tu kitorang pergi Master Celebration Shaklee. Masa tu kakyan mula tertarik nak join Shaklee. Esoknya selepas majlis tu, kakyan terus approach mami untuk start berbisnes dengan Shaklee. Jadi begitulah perjalanan kakyan start dengan shaklee 
Terima kasih kerana sudi membaca coretan kakyan tentang diri kakyan dalam Shaklee
InshaaALLAH kita jumpa lagi dalam tulisan kakyan tentang Shaklee pula

KakYan (1268629)
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Shaklee By Kakyan
Instagram :shakleebykakyan
Phone : 014 622 0496

0 comments:

Post a Comment