Set Penyusuan Terbaik

Ramai ibu-ibu muda berusaha untuk memberikan penyusuan terbaik dan ekslusif untuk anak-anak. Tapi cabaran yang paling susah adalah apabila mereka ini perlu berkerja dalam masa yang sama. Apabila berkerja, masa mengepam yang konsisten dan disiplin sangat lah penting, yang mana jika ibu bekerja dalam senggang masa yang tidak menentu menyebabkan lama kelamaan susu akan semakin perlahan penghasilannya.



Untuk mendapatkan susu yang banyak dan meriah, tapi dalam masa yang sama tidak perlu korbankan waktu berkerja ramai ibu-ibu memilih cara mudah dengan mengambil makanan yang boleh membantu memperbanyakkan susu, contohnya suplemen. 


Salah satu suplemen yang terdapat set untuk memperbanyakkan susu adalah suplemen Shaklee. Suplemen Shaklee terdapat set yang khusus untuk memperbanyakkan susu iaitu vitamin Alfafa Complex dan ESP. Vitamin ini sangat membantu dalam penghasilan susu yang banyak, dan pekat  dengan pengambilan secara konsisten.

Alfafa Shaklee


Dalam set penyusuan Shaklee, Alfafa bertindak untuk menambahkan susu denvan cara menggalakan pertumbuhan tisu gladular di sekitar payudara.

Kelenjar pituitari ialah kelenjar yang mengawal hormon susu ibu, dengan mengamalkan alfafa shaklee ia membantu kelenjar itu untuk bekerja .

ESP soy Protein


ESP pula dapat membantu untuk mempercepatkan penghasilan susu ibu secara konsisten dengan syarat ibu sentiasa mengepam untuk mengosongkan payudara. Ibu menyusu juga perlu lah menjaga pengambilan makanan supaya penghasilan susu secara natural tidak terganggu.

Testimoni  Set Penyusuan Asas Shaklee

Ni kakyan share, antara feedback ibu-ibu yang mengamalkan set penyusuan asas Shaklee ni.






Kalau ada yang berminat nak cuba Set Penyusuan Shaklee boleh hubungi kakyan di butiran berikut.

KakYan (1268629)
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Shaklee By Kakyan
Instagram :shakleebykakyan

Phone : 014 622 0496



0 comments:

Post a Comment