Cara Daftar Ahli Shaklee Mudah dan Berbaloi



Tahukah anda? yuran untuk menjadi ahli shaklee adalah serendah RM79.50 sahaja! Murah kan?

"Apa beza daftar shaklee bawah awak? sama je kan dengan SID lain?"

Haa, jom kakyan kongsikan kelebihan yang anda boleh dapat dengan mendaftar ahli Shaklee bawah team #awakeenlegacy yang  dipantau penuh oleh kakyan.


1. Kakyan akan bantu anda untuk setup blog, bermula dari bawah. Juga akan bantu melalui kelas-kelas asas mengenai Shaklee dan produk sehingga anda boleh bergerak sendiri.

2. Dapat bersama dalam group Facebook di dalam kumpulan di bawah leader yang hebat iaitu Harlina Chalo(Stargazer), Ainul Malik ( Smartlicious Family) dan Master Lyna Noh (ireach family)

Group di bawah Leader yang hebat

3. Anda akan dimasukkan di dalam group Telegram yang dibekalkan dengan poster-poster produk dan testimoni untuk memudahkan anda berkongsi info-info


4. Anda akan berpeluang menyertai kelas-kelas percuma berkenaan marketing, kebaikan produk dan kelas-kelas basic oleh leader-leader hebat yang eksklusif.


Masih berminat untuk jadi ahli Shaklee bawah team #awakeenlegacy?

Ok, untuk daftar jadi ahli shaklee, terdapat dua cara iaitu:

1) Daftar Tanpa Belian

Ok untuk mendaftar tanpa belian, anda hanya perlu membuat pembayaran sebanyak RM79.50 sahaja tanpa membeli mana-mana vitamin.

Anda akan dapat Shaklee Member Kit yang lengkap dengan beberapa Booklet yang boleh membantu anda mula mengamalkan produk Shaklee atau yang ingin mula berbisnes.

2) Daftar Ahli Secara Percuma

Anda boleh mendaftar ahli secara percuma dengan belian melebihi RM600. Contohnya anda beli 2 botol Vivix  atau mana-mana produk yang melebihi nilaian RM600.


Dah tak sabar nak mendaftar ahli dan memulakan langkah seterusnya di dalam bisnes Shaklee?

Anda boleh tekan link di bawah, kakyan akan bantu anda buat pendaftaran. Tungguuu...



KakYan (1268629)
FB : Nur Aznayanti Mohamad Nor
Page : Shaklee By Kakyan
Instagram :shakleebykakyan

Phone : 014 622 0496





0 comments:

Post a Comment