Stress tahap cipan!

Haa tu lah dia..belum baca lagi dah tau kan aku stress...biasa lah tajuk mesti mahu gempak je kan..bluerkkk... ok start cenghite!

Tersangatlah tension semalam dan juga hari ni..sebab? semua gara-gara ITS *dush dush.....eh tak tumbuk korang..tapi tumbuk muke sendiri sebab dah meroyan kejap...ok tipu tu..disebabkan hari ni merangkap 10 August 2012 aku ada test ITS, naik pening kepala aku ni..tak tau lah kenapa..tapi haishh seriously akhir-akhir ni asyik-asyik pening kepala..adakah migrain?tapi rase migrain tu camne..tak tau pulak aku...ok tetibe lari topik...ok pastu kononnya lah dari isnin hari tu dah start dah baca ITS..tetiba masa tu macam bangga kan,tak pernah pernah study awal..selalu last-last minute baru study....tapi tapi tapi...sampailah ke pagi tadi, chapter 1 je lah yang aku menghadap, tak beralih-alih..hampeh betul kau ni yanti...

at last study last minute jugak lah aku...giler kau 4 chapter nak cover dalam masa less than 24 hour?*sigh...tapi apa lah yang kami-kami sebagai student ni boleh buat selain mengeluh kan...terpaksa lah jugak menyumbat segala jenis info-info...aku pandai lah pilih2..then tengok satu topik ni, "ok ni tak masuk, skip.." then then hafal bende lain pulak..pastu nampak satu topik ni pulak.."ok tak masuk jugak ni, skip"..tapi kire banyak lah jugak yang aku hafal err faham..buktinye?aku boleh jawab question past year..

TAPI! punya lah macam nak menangis aku..bila dah tiba masanya, selak je kertas soalan..dang! satu hapak pun aku tak tau...apakah?memang macam nak menjerit sambil berlari pusing satu dewan lapanbelaspuloh kali je.. tension weyh... bayangkan memang soalan tu memang kita tak boleh bantai..ceritenye berserah je la kan..ada lah aku berzikir-zikir dalam dewan tu dengan harapan ingatan aku dapat dikembalikan tapi...tinggal harapan je laahh..at last aku dengan yana antara orang yang awal lah yang keluar..tapi bukan sebab pandai, actually sebab dah tak boleh nak perah dah otak...segan  cek...kui kui kui...

Then lepas puas menensyenkan diri dengan test its yang tahap phd punya soalan...kitorang lepak ifc jap...lepak dengan dayat, biasalah berdekah jap dengan fahmi semua..pastu dah puas balik lah bilik...now?
tengah melayan kepala yang tengah pening ni...haish pelik lah pulok asik pening je..maybe normal kot..

HAPPPYYY! sebab esok nak balik ~~wootwoot..=)..so until then see ya next post la ye...nak jenguk projek paradigm jap...bye2!

Andai dapat ku putarkan masa,ingin aku merasa kembali nikmat ramadhan pertama...Cepatnya ramadhan nak tinggalkan kita...T_T

p/s:sekejap ok sekejap tak..adat!

With love ,Yantie
Salam

2 comments: