Settle!

Alhamdulillah settle dah segala kecelaruan otak yang berbelit dek language-language computer yang arghhh! ok tak payah nak menensyenkan diri aku balik...

Setelah berpenat lelah buat program java for group assignment paradigm semalam..dengan program tak jalan nye...huh! dugaan bulan puasa...akhirnya dah hantar jugak..yes! tadi masa kelas paradigm aku datang lambat,then aku sampai-sampai je..zira cakap "yanti, hari ni presentation individual assigment" ..aku like "what??" dengan tak buat preperationnya...mula - mula macam takut- takut jugak lah sebab program pascal aku hang..then fikir-fikir kalau tak nak present hari ni still kena present next time..so aku present tadi, alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar..=)

Lepas tu quiz qmt pulak..memang aku tak study, ok bohong..aku tak study hard lah..just selak-selak je..memang redho giler lah tadi..then bila dapat question, alhamdulillah soalannya tak tanya yang merapu-rapu...dan sekali lagi berjalan dengan lancar..kan dah cakap, serahkan segala-galanya pada Allah, insyaAllah semuanya berjalan dengan lancar..=)




Tadi aku iftar with yana and zira..last iftar with them..sadisnya..lepas ni dah tak jumpa ramadhan bersama mereka..kalau aku tak ditakdirkan grade on time pun..diorang confirm grade on-time kan..sob sob..*tarik tisu..pastu after that pergi terawih, again last terawih with them and last terawih dekat UiTM...sedih sedih..*hembus hingus.. esok dah balik rumah dah...=(

Ramadhan, cepatnya kau berlalu..tak dapat fokus beribadat dek kerana assigment, test, quiz datang melimpah ruah...Ya Allah pertemukanlah aku dengan Ramadhan yang akan datang..panjangkan lah umurku ya Allah...

Until then, sampai sini je rasanya nak menulis ni..ok tau, tapi tak nak ucapkan selamat hari raya dulu..sebab belum habis ramadhan lagi..selagi kita masih dalam bulan ramadhan..eloklah kita manfaatkan betul-betul...insyaAllah...


Jumpa lagi next post!

p/s: Tak sabar nak balik rumah..^^

With love,Yantie
Salam

0 comments:

Post a Comment