No Title

Wohoo...puas ke rasanya lepak kat rumah? semestinya tak puas kan...FYAI, aku balik rumah semalam, means saturday lah kan..sebabnya balik hari sabtu..dah tau kan..

then apa cerita kan still kat rumah sekarang kan?ohho, disebabkan aku rindu suasana rumah, so aku mendecidekan diri untuk balik segamat hari isnin..iaitu esok..and my bad, i totally forgot about replacement class! supposedly kelas aku pukul 2 untuk esok, so memang aku dah fikir nak naik bas lah kan balik segamat esok..sebab tu dari U lagi dah decide nak balik U ari isnin..tetibe my beloved mom cakap nak hantar aku balik segamat esok..so lagi memudahkan aku lah kan..then tadi zira call aku remind about replacement class esok.. baru aku macam.."eh a'ah lupe pulak ade kelas pukul 10 esok.." nasib baik lah mak aku dah decide nak hantar aku balik segamat after hantar youngest sister aku pergi sekolah, means around 7 camtu..so selamat lah aku, tak payah nak skip skip kelas kan??>_< wink wink...

Cerita yang paling dasat sekali..hari selasa aku kena submit group assigment paradigm ..so kerja aku adalah convert program tu dalam language java....tapi aku tak tau lah kenapa aku blank sangat2..aku tak bawak balik paper yang supposedly aku rujuk untuk buat program tu...*sigh...ceritanya aku balik sangat lah tenang, tak pikir pasal assignment...tapi basic program tu aku dah siap lah..just segment-segment tu je yang aku tak terfikir nak buat camne...so! esok hari yang tough bagi aku sebab nak siapkan java tu dalam masa satu malam je! hebak!..

Em em em...aku rasa tu je nak story....Until then see ya next post!=)

p/s: i love Allah and I LOVE MY FAMILY..=)

With love,Yantie
Salam

1 comment:

  1. amboi~~~~ da pandai eh ponteng2 ni. babab kang hahahaha =D

    ReplyDelete