Holiday day day!

Akhirnya berkesempatan mengUPDATE blog! yeahhhhh

Internet macam pulih semula dari koma, sebab dah laju sikit lah, dah bukan macam siput KHINZIR lah.. siput sedut mungkin..hohoh

Apa yanng saya tak share lagi..ahha my sister convocation! dekat pesbuk dah kecoh kot pasal tu.. seperti semua orang tahu, alhamdulillah akak saya dah officially bergelar holder of diploma of fashion yeah yeah yeah..i'm a bit jeolous! of course lah, saya tak convo lagi...bulan 5 mungkin...tak sabar nyeeee~~share sedikit gambar...




ok dah sikit..haha

Saya sekarang dalam situasi yang bermuram durja sebab sebab sebab impian ku tak menjadi kenyataan..uwaaaaa...
Supposedly nak beli a new handphone pakai duit PTPTN sem ni...ingatkan still dapat, then semalam gi check.. tak dapat pon...betapa sedih kecewa hibanya hati ni...dah terbayang2 handphone baru dah tau.. tu lah lain kali jangan terlampau berharap yanti..kan dah kecewa dah.. tapi tu cerita semalam lah..hari ni dah terima kenyataan dah yang bukan rezeki saya.. pakai duit gaji je lah gamaknyee...^^

Lagi lagi...ahha pasal holiday! yeah holiday..before habis diploma hari tu..ada lah rancang sikit2 dengan member2 nak gi holiday before naik degree...
nampak tak betape gigihnya saya dengan nashriq merancang..


now saya tengah sibuk nak booking hotel...



tapi location tak sure nak gi legoland or genting...akan di diskusi semula... mungkin dalam bulan 2 pergi, tapi kalau hotel penuh, terpakse lah pergi awal bulan 3..tapi kitorang hanya merancang, Allah juga yang menentukan semua ni kan.. ^^



Tengah sibuk2 discuss2 dengan nashriq pasal holiday dekat twitter..tetibe mina dengan fadh menyampuk..dan hasil penyampukan  mereka..terjadi lah ini!


haha...giler kan.. tak pe tak pe...perancangan awal2...tapi seriously nak bende ni menjadik.... bercuti di hong kong mungkin 10 tahun lagi.... mungkin masa tu semua dah berkahwin dan beranak pinak kan?
bila fikir je terus rasa seronok...tapi sempat ke jangka hayat saya hingga ke sepuluh tahun lagi... in syaa Allah.... semoga Allah panjangkan umur kami..aminnnn....


tu je kot nak update hari ni...sekarang esaited menunggu gaji minggu depan....kesedihan tak dapat pt terubat dengan kehadiran gaji..ewahhhh....

until then see ya next post yeahh!



Kalau nak kawan, jumpalah mak saya dulu..
ada berani?
tak berani ok bai! ^^

with love, NAMN
Assalamualaikum..

0 comments:

Post a Comment