Bertapa!

wah wah wah...lamanya tak update blog, bertapa kat gua ke yanti??huhu

Actually internet kat rumah ni tersangatlah lembap macam siput KHINZIR! eh tak la, siput KHINZIR lagi laju lah..Nak bukak new post pon bukan main lama loading..padahal idea berlambak lambak gila nak tulis ni, akibat kebengangan penungguan tanpa penghujungnya, terus saya tak jadik nak update blog..

Dah tu ni boleh pulak hapdet ? ho ho ho..horlick! ok mengarut..Ni saya hapdet blog kat office saya..tenet laju macam ferraro rocher..huhu.. eh? office? ok tau lambat story, dah dekat sebulan pon saya bergelar wanita yang berkerjaya..ecececehh..as apa? as clerk je..tapi alhamdulillah, as long as kerja tu halal kan? =3

Bercerita pasal kerja ni, hai hai hai..memang tak habis sakit hati kalau nak cerita ni..TAPII nak cerita jugak!! dipendekkan cerita, dalam office saya tu ada 3 clerk, dua bos and sorang accountant..bukan bos and accountant tu yang menjadi masalah tapi clerk2 yang lainnya tu...eh lupa nak gitau, dalam office tu only saya malay..yang lain JOWO.. eh bukan, chinese..Mula mula saya ok je...budak baru kan, tapi bila dah lama-lama..saya perhati punya perhati, eh diorang ni macam mengumpat saya je..even tak faham sepatah haram pon tapi dapat instinct tu...ewah ewah macam sedap je diorang ngumpat. Ni yang buat nak ambil bahasa cina time degree nanti! Sabar je lah yang saya mampu..senjata orang islam kan tu... =)

Ha, berbicara pasal degree ni, esok saya nak pergi konvo akak saya! woot woot..berkatilah perjalanan kami YA ALLAH..tak lama lagi saya pulak konvo..=3 tak sabar you!

Em em em...sampai sini jelah nak update, takut bos masuk sat gi..huhu..before tu nak merayu melutut tolonglah jangan lupa doakan saudara kita di Gaza..they really-really need us..jangan berhenti doa ye sahabat! =)

Until then see ya next post!

with love, NAMN
Salam

0 comments:

Post a Comment