20 tahun dah!

Akhirnya saya genap berusia 20 tahun semalam...bersyukur sebab masih bernafas..tapi amalan seimbang ke selama 20 tahun hidup kat bumi Allah ni? wallahualam...


Ok bercerita tentang birthday saya ni...actually tak berapa rasa sangat because semalam saya pergi pahang sebab kawan saya nikah...so sehari suntuk dekat sana je lah...

So yang first sekali wish my birthday is....!


hotlink! hahah

2nd is my sis, through phone call..masa tu saya tengah lepak dekat mamak dengan amin, then tetiba she call and tanya about shawl yang saya belikan untuk dia..then tetiba wish birthday, saya tak perasan dah pukul doblas mase tu...huhu

then teruslah banyak yang post kan wall so dah tak terkira dah siapa yang wish 3rd tapi through sms also special jugak saya rasa...

from my sis!

from my bestie! zira

also from my bestie! yana

from my pokcu!

also from my bestie! nana
























done!thanks for all the wishes...melalui sms, phone call, fb, twitter or face to face.....
yang wish ni je yang saya rasa sahabat saya...mungkin ada yang lupa tak pe..its just a birthday..
syukran!

lelaki dan perempuan boleh jadi BEST FRIEND,
yang penting jaga batas-batas pergaulan.


until then see ya next post..

with love, NAMN
Salam









2 comments: