Abaikan semua itu

Alhamdulillah terbuka niat nak update blog..aicehh macam ramai followers je kan... *kaki kuis2 lantai*

Maka jumaat ari tu cukup lah sebulan saya bekerja, so setakat bulan ni achano?

erm erm erm...uwaaaaa rasa macam nak hantar surat berhenti esok jugak... i tak sanggup u..*abaikan kegedikan*...sebabnya seriously memang pengalaman yang sangat mencabar bekerja dengan orang cina, always menyalahkan saya...sobsob...memang lah kadang-kadang tu saya buat salah, tapi tak perlu lah nak mengata dalam bahasa yang saya tak paham...sedih betull..

believe me, saya lebih rela berpanasan dan menahan bau busuk nepal-nepal kat store yang panas, daripada dok lepak kat office tu dengan cina-cina tu..biarlah orang nak kate ape pon...yang penting, meraka lebih baik daripada mereka...sila pahamkan sendiri ayat tu ye...hik hik

now, i reallyreally miss yuaitiem segamat...chincha!!...rindu bestie, rindu nak gi kelas, rindu nak buat esaimen, rindu nak golek2 atas katil yuaiteem, sesungguhnya katil yuaitiem lagi selesa dari katil rumah saya...haha...mesti bebudak tak grade lagi muntah kan baca statement ni.."ek eleh dah grade gegedik pulak nak miss2 segamat"...mesti dorang cakap gitu kan? believe me, after korang grade pon korang akan feel gitu....

tapi serious saya rindu mereka, dan mereka....!

tak tahulah bila saya nak ke segamat, kerja kerja dan kerja kan...fuu~~ apa boleh buat, zira ajak pergi opening ceremony 18 dec, but macam tak boleh pergi je..sebab 28 dec nak mintak cuti because for the first time nak attend my friend's wedding, die yang paling cepat kahwin...esaited kami kami...^^

Tu je nak update KOT..nanti ada masa saya update lagi ye....

until then see ya next post...^^



"Its not about 'kemaruk' but thats what i really want
please positive thinking..araso??"

with love, NAMN
Assalamualaikum




2 comments: