Pengalaman baru!

Alhamdulillah, akhirnye habis jugak event CS OPENING CEREMONY ni...untuk event ni aku jadik ajk makanan...haaa, selama ni asyik memerhati orang je kan, tengok macam senang uruskan makanan...TAPI...
Allah je yang tahu betape tensyionnye aku...tapi aku akan anggap ni sebagai pengalaman..(Yang pahit.haha)..

Since minggu lepas lagi aku dah dibagikan untuk uruskan makanan..since agm lagi..tapi setakat agm tu apelah sangat, xde lah kelam kabut sangat...tapi tapi lepas je agm tu mase nak uruskan invoice dari catereer tu dah nampak sikit masalah kat situ...HAISHH..abang tu nak ajak aku main tomoi2 pulak...at last ternyate kebenaran di pihak aku!YES...ahhaa

tapi kemenangan tu tak cukup pulak...lepas tu dah terlajak laku pulak nak amik die jadik catereer for even cs ceremony pulak...cume mampu mengeluh je la mase tu, pdahal awal2 lagi sir malik suruh tukar cateereer tapi aku je yang malas, sebab dah bagi paper work..

Masalah pertama mule bile senarai VIP tertambah, aduhai dah mule kecoh abang tu..aku cakap baik2 terangkan elok2..tapi die still membebel, macam perempuan betul laaa....then masalah bertambah lagi bile vip die suruh makan buffet je..memang tak lah...deal2 punye deal, xmau cair pulak abang tu...last2 die tetap dengan keras kepala die..Ape2 lah..aku malas nak pikir last2 aku keluar pergi beli mangkuk untuk another VIP'S...(thanks for NAIM)..

Sebenarnye sangat lah banyak masalah2 nye..tapi tak tercapai dek tangan nak menulisnye..ni pon dah gigil2 ni kepenatan...esok mampu ke nak gi kelas ni?wallahualam...akhir kata thanks pade semue yang membantu aku secara langsung or secara tak langsung..



with love,yantie

0 comments:

Post a Comment