MC terjun?

Alhamdulillah selesai jugak program DCS TALK 2012 yang berlangsung kat DK2 semalam...sem ni something unexpected jadik..before ni kalau kitorang buat agm..memang payah nak tengok student datang..
Semalam seriously penuh giler DK2 tu...kesian kat kawan-kawan + adik-adik aku kene duduk kat tangga...tapi bende dah jadik kan,yang penting majlis tu dah habis dah pun..

Sesuatu yang unexpected sangat-sangat yang jadik adalah....jeng jeng jeng...dengan tiba-tiba aku di invite oleh encik BASYAR kite ni untuk jadik partner die sebagai MC...what? aku? MC? first-first die ajak tu memang aku bangkang habis-habisan lah..tapi bila pikir balik...susah orang nak dapat pengalaman ni kan...
so aku pown terima dengan berat hatinye...

Disebabkan kelambatan Basyar semalam, aku tak dapat buat preparation dengan betul2..memang MC koboi lah aku semalam...dapat buat sikit2 text untuk program tu...then seperti yang dijangkakan, aku pembuka majlis tu...tapi tapi aku gagap mase cakap tu...segan giler wooo~~ junior2 tengok aku...ahhh xdapat di bayangkan..tapi alhamdulillah dapat jugak handle sampai lah majlis habis...

Feedback dari member? entah lah..tak tanye pulak...lagipun tak sanggup pulak aku nak dengar komen2 diorang...heeeee....at least aku dah penah try, insyaallah lepas ni akan try bende lain pulak.....

Nak cerite pasal tu je sebenarnye, until then see ya next post ye!



with love yantie

0 comments:

Post a Comment