November yeah yeahh!

Welcome november! yeah it's already november, but saya still dirumah! yeah di rumah, jobless... *sigh*

Pencarian pekerjaan dihentikan seketika masa tu, kononnya menunggu call lah dari previous company yang kononnya akan call dalam masa seminggu selepas diinterview..tapi semuanya hampas kelapa...duduk rumah makin tensionlah dibuatnya..

"Puas sudah mencari kerja, memang nasib aku penganggur..
masih belum diterima , memang nasib aku penganggur"

tetiba time-time macam ni lagu sudirman ni macam memerli merli saya je, nasib lah nasib kan.. bende banyak dah dilistkan untuk dibelinya..tapi hujung kertas duit tu pun tak nampak bayang..haish mengeluh je kerjanya NUR AZNAYANTI  ni...sabar tu penting yanti, sabar...

Berkat perjalanan keluar dengan mak petang tadi..dapat lah dua ketul company yang panggil untuk interview esok..and dua-dua kerja adalah kerani..memang tu je target saya buat masa ni...sebabnya nak kerja yang menghadap computer...kalau fikirkan experience, memang boleh sangat nak masuk kerja balik kat pizza tu..tapi tapi tapi, lebih penat dari gaji..

So, antara kerja yang bakal diinterview esok, salah satunya melibatkan kerja buat autocad, mungkin akan memudahkan sebab that thing dah pernah belajar masa kat teknik dulu..so mintak mintak lah dapat kerja tu...please pray for me!.. kalau dua kerja esok tu tak dapat jugak..hmm saya dah terfikir nak kerja kat kebun belakang rumah je ni....fuuuu~~~

Degree..yeah pasal application for contuining degree tu kan..alhamdulillah dah settle mengApplynye.. now menunggu result, if lepas dah boleh tunggu result degree tu pulak...seperti yang dirancang, first choice sudah pastilah Multimedia, 2nd , 3rd, 4th takyah tau lahh..sebab kalau boleh tak nak dapat yang bawah bawah tu...

Emm rasanya tu je nak update kali ni...see ya next post ye...until then daaa~~



With love, NAMN
Salam


0 comments:

Post a Comment