Degree Degree

Alhamdulillah masing-masing dah tahu dah dapat sambung degree course ape and kat mana....


And alhamdulillah juga sebab saya dapat first choice and kampus? err agak complicated di situ..actually saya dapat kampus UiTM Jasin..tapi tapi tapi disebabkan that campus tak siap lagi..maka bermastautinlah kami di UiTM Shah Alam...yeahhh!!


Memang ramai lah bebudak CS yang dapat UiTM Jasin like me! so memang esaited tau kamek ni sebab jumpa balik bebudak ni kat sana balik...tapi mengikut fikiran secara logik, kampus tu belum siap sepenuhnya...so mungkin bila kitorang  dah habis belajar baru kampus tu siap..so kirenya saya ni warga shah alam lah kan?? \0/


And once again alhamdulillah sebab Yana and Zira osoo dekat Shah Alam...shuke shuke shuke...tapi zira memang kampus tetap.tapi tak ape lah kan..asalkan dapat jumpe balik...kan?harap2 bila dah sama campus lagi ni or friendship tak kan terputus lah kan.hope sangat okayh~


So, another chapter in my life has begin..bila dah dapat first choice haruslah letak full effort kan? in sya Allah...semoga segalanya dipermudahkan olehNya...dugeun dugeun lah jugak kan sebab boleh ke saya bawak multimedia ni? tapi seperti semester1 diploma..soalan yang sama saya fikirkan tapi alhamdulillah grade on time CS kan? so haruslah yakin saya boleh bawak multimedia..apa-apa pun kita kena usaha dan tawakal..

this!

Ahha, kepada yang tak dapat sambung degree or kepada yang masih belum masanya sambung degree janganlah memandang kami sebagai menunjuk-nunjuk or saja nak buat korang down..for sure kitorang bangga dengan result ni.usaha kitorang time diploma ni lah hasilnya...so open ur mind and terimalah segalanya dengan terbuka...araso? 


So apa yang harus buat lepas ni??

  1. Medical check up
  2. Akaun SSPN
  3. Apply PTPTN

Ape lagi ape lagi? takut je tertinggal benda benda penting tau....tapi kawan2 saya di FB semuanya jenis yang saling mengingati tau...good for us..heee


Ok rasanya itu je lah nak update...nanti ada cerita saya story morry lagi ok? =)


"Man Jadda wa jadda"


until then see ya next post!

with love, 
NAMN
Salam



1 comment:

  1. tahniah yantik...haha..
    semoga berjaya membawa bidang ini..
    aku doakan untuk kau..

    ReplyDelete